AkvaForum og Facebook

Sitter og diller litt med Facebook, og hva finner jeg?
Jo, en AkvaForumgruppe Ante ikke noe om denne før, så tenkte det var greit å legge inn en tråd her, og oppfordre alle andre FaceBook'ere og også henge seg på i gruppa

Og til dere som ikke er hekta enda:
Hva er poenget med facebook?
Facebook er som en litt mer seriøs nettby/blink/spraydate. Folk flest legger seg ut med fullt navn, så man kan finne igjen gamle kjente osv. Man kan legge ut bilder, skrive tekster, legge ut info om seg selv, være med i grupper, og legge til folk som venner. Begge må godkjenne det før to blir venner, og etterpå legger man til hvordan man kjenner hverandre. Så kan man gå inn på venner man har fått, og se om de har noen andre man kjenner som man igjen kan legge til.

Jeg har funnet igjen folk jeg gikk i barnehagen med, som jeg sikkert ikke har sett på 15 år, osv Veldig artig!
Det er morsomt for å ta kontakten med gamle kjente, man gidder tross alt ikke ringe rundt og prate med alle man kjenner støtt og stadig. Men jeg må si jeg forstår lite av folk som visstnok bruker timesvis inne der. Så mye er det da ikke å gjøre :P
Også en fin liten gruppe som heter "Fish are friends.." der. :o) Den ble startet før Akvaforum-gruppa og er ment å skulle inkludere alle akvarister, uavhengig av hvilket forum de frekventerer. :o)

Ja takk, begge deler... ;oP

Det er delte meninger om Facebook. For noen er det gøy med en kjapp oppdatering på hva alle du noengang har hatt noe med å gjøre, driver med om dagen, og syns det er artig å titte gjennom andre bekjentes vennelister og oppdage at dere kanskje har flere venner til felles. Andre syns det bare er teit, at man har nok med å ta vare på de kontaktene man har i dag i stedenfor å snoke på gamle kjente som du av en eller annen grunn ikke har tatt vare på kontakten med, og samle flest mulig bekjente på vennelista i håp om å føle seg bittelitt elsket... ;o) Satt på spissen.

Jeg er en av de som syns det er artig å se bilder og profiler til mennesker jeg ikke har sett på mange år, men er samtidig også blant de som stiller seg uforstående til at folk kan bruke mange timer der inne...
Re:
Tja... Ikke noen av oss som kjenner seg igjen i å sitte å diskutere fisk og akvarie med ukjente mennesker i flere timer...?
Kanskje like greit å snakke emd gamle kjente på Facebook og Blink.
Facebook
Jeg finnes de være genielt og snakke med folk frå hvor jeg kommer frå som jeg har ikke sett i mange år eller noen islendinger som er glade i aqvarium sån som oss ....De kan jo alltit være at man kan få noe frå noen da

Forresten kan jeg et islandsk ord som jeg tror er litt stygt..

Derfor tør jeg ikke skrive det.
Men det begynner med asna.. og slutter med kjalki.
BUMPer denne, så kanskje enda fler blir med
MC Darup
Forresten kan jeg et islandsk ord som jeg tror er litt stygt.. Derfor tør jeg ikke skrive det. Men det begynner med asna.. og slutter med kjalki.

Ansakjálki er ekki noe stykkgt ord men Asni alene er litt stykkt og Kjáni eller bjáni..er litt stikt...Men ikke mer en og si Idijot
Facebook
Men ellers er en gruppe som heter Betta Splenders paa Facebook som jeg haaper at noen vil være med i ............
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap