- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hva syns du om Melodi Grand Prix?
Hva syns du om Melodi Grand Prix?
Da jeg var liten så syns jeg det var stas å se på alle kostymene, og dette var jo et program der familien samlet seg, og barn kunne være lenge oppe uten at de tok skade av det de så... Etter jeg ble voksen, så synes jeg MGP er en vits... Joda, min datter elsker det av de samme grunnene som jeg gjorde da jeg var liten, og jeg synes det er kos å sitte oppe med henne, og se at hun gleder seg over det.
Men jeg blir frustrert, ja virkelig frustrert over musikkvaliteten....
Hvordan i alle dager kan Guri klare å vinne over Torhild? Med en sang på et språk hun tydeligvis ikke behersker særlig godt? Er det alle Grand Canaria-elskerene som har stemt henne opp?;-> Selve sangen kunne blitt bedre, hadde det bare vært en annen som sang... Til og med Jørn Hoel kunne klart å fått den sangen til å låte bedre...
Det er nesten som om folk ønsker at MGP skal være et dragshow, og ikke et musikkprogram.... -Og jada, ser man på det på den måten, så kan det jo være underholdende... ;P
Jaja, det var dagens eddik.... Fra meg som sovna på sofaen, foran tv'n, og ble vekket av Guri sin ljomende stemme. Da ble jeg morgengretten midt på natta....
Benga bailar con Guri! :-S
Men jeg blir frustrert, ja virkelig frustrert over musikkvaliteten....
Hvordan i alle dager kan Guri klare å vinne over Torhild? Med en sang på et språk hun tydeligvis ikke behersker særlig godt? Er det alle Grand Canaria-elskerene som har stemt henne opp?;-> Selve sangen kunne blitt bedre, hadde det bare vært en annen som sang... Til og med Jørn Hoel kunne klart å fått den sangen til å låte bedre...
Det er nesten som om folk ønsker at MGP skal være et dragshow, og ikke et musikkprogram.... -Og jada, ser man på det på den måten, så kan det jo være underholdende... ;P
Jaja, det var dagens eddik.... Fra meg som sovna på sofaen, foran tv'n, og ble vekket av Guri sin ljomende stemme. Da ble jeg morgengretten midt på natta....
Benga bailar con Guri! :-S
Postet 05.05.07 kl 03:00
Postet 05.05.07 kl 11:18
Postet 05.05.07 kl 12:06
Postet 05.05.07 kl 12:14
Postet 05.05.07 kl 12:25
Postet 06.05.07 kl 02:06
Inaktiv bruker
Selv om programmet er gørr dårlig, og de norske deltagerene suger.. Så.. så er det jo faktisk koselig å sitte sammen med familien og stemme over hvem som vinner
.. Det er jo noe med det og
.. Det er jo noe med det og
Postet 06.05.07 kl 02:12
Bahhh!!!
Får alltid en trang til å kaste meg ut av nærmeste vindu når jeg hører ordet Melodi Grand Prix.
Postet 06.05.07 kl 09:39
Postet 06.05.07 kl 11:51
Postet 06.05.07 kl 14:45
Postet 06.05.07 kl 20:10
likte mgp før for det var koselig å sitte med familien å høre på musikk.
men nå som jeg er eldre så synes jeg det egentlig bare er no surr.
dårlig musikk, de dårligste vinner, off.
ikke sett på det på 3 år nå.
ja aggi det jeg ligte best når jeg var mindre var at jeg kunne være lengre oppe, og jeg kunne prate i tillegg.
men nå som jeg er eldre så synes jeg det egentlig bare er no surr.
dårlig musikk, de dårligste vinner, off.
ikke sett på det på 3 år nå.
ja aggi det jeg ligte best når jeg var mindre var at jeg kunne være lengre oppe, og jeg kunne prate i tillegg.
Postet 06.05.07 kl 20:24
Jeg husker Grand Prix som noe stort da jeg var liten - og en mulighet til å kunne være oppe til *gispe* 12!! :P
Nå synes jeg det er et skikkelig dårlig program, og det bryr meg så lite som det går ann. For meg virker det som det bare er en sånn gammel tradisjon at det sendes på tv, og jeg tror de fleste driter en lang masj i hele programme, jeg synes i alle fall det virker som om folk flest ikke bryr seg om det programmet. ......og ja: jeg er skyldig i å stemme på de dårligste sangene bare for pur f**** ;D
*Lenge leve Grand Prix*..... :P
Nå synes jeg det er et skikkelig dårlig program, og det bryr meg så lite som det går ann. For meg virker det som det bare er en sånn gammel tradisjon at det sendes på tv, og jeg tror de fleste driter en lang masj i hele programme, jeg synes i alle fall det virker som om folk flest ikke bryr seg om det programmet. ......og ja: jeg er skyldig i å stemme på de dårligste sangene bare for pur f**** ;D
*Lenge leve Grand Prix*..... :P
Postet 06.05.07 kl 22:35
Hanne FJeg husker Grand Prix som noe stort da jeg var liten - og en mulighet til å kunne være oppe til *gispe* 12!! :P Nå synes jeg det er et skikkelig dårlig program, og det bryr meg så lite som det går ann. For meg virker det som det bare er en sånn gammel tradisjon at det sendes på tv, og jeg tror de fleste driter en lang masj i hele programme, jeg synes i alle fall det virker som om folk flest ikke bryr seg om det programmet. ......og ja: jeg er skyldig i å stemme på de dårligste sangene bare for pur f**** ;D *Lenge leve Grand Prix*..... :P :)
Bare vent til du selv får unger som digger å være oppe og se på dette... Da er det min tur til å stemme på de dårlige ;P
Postet 06.05.07 kl 23:28
Postet 07.05.07 kl 01:17
Postet 11.05.07 kl 02:01
Helt utroligt
Men de er jo sån at når man spør om folk ser på dette showet da sier folk nei hei.........
Men på torsdag er resauranter tomme og på lørdag var det helt på trynet.......De var som en Mandag ...lite og gjøre og nesten ingen drop in...............gørr kjedeligt.
Heldigvis slipper jeg unna og se på dette showet
dersom jeg står alltit på jobb.
Postet 15.05.07 kl 13:18
Postet 15.05.07 kl 13:25
Det var såklart ei som skulle se på dette når vi var på vors på lørdag, men hun fikk bare bilde og ikke lyd. Et par ganger måtte hun høre hvordan i H""¤#% dette hørtes ut, og hver gang vi skrudde opp i 10 sekunder så hørtes det ut som låta var kopiert fra en annen sang, neppe tilfeldig. Og det var forøvrig skrekkelig også, så det ble heldigvis annen musikk istedet :P
Postet 15.05.07 kl 13:54
Postet 15.05.07 kl 14:13