Nettby?

Noen her som er på nettby?
Jeg er der,nicket mitt er malawi.
Jeg nekter å tro at ingen andre enn meg her inne også er på nettby
Jeg har nettby

Kaller meg niiilam, altså maliiin baklengs
SoVe
Hva er Nettby?

Dette er nettby
Nettby er VG`s svar på Dagbladets Blink :p
Liss Nilsen
Jeg nekter å tro at ingen andre enn meg her inne også er på nettby:)

hehe du er ikke den eneste som er på nettby...
kaller meg aia88
Har flyttet inn i Nettby. Fant 14-åringen min der..... og alle planer som ble lagt før 16.mai..... Lite koselig lesing men greit å vite. Heter sonas men har ikke lagt inn så mye på profil enda. Kan anbefales hvis man har tenåring i hus....
SoVe
Har flyttet inn i Nettby. Fant 14-åringen min der..... og alle planer som ble lagt før 16.mai..... Lite koselig lesing men greit å vite. Heter sonas men har ikke lagt inn så mye på profil enda. Kan anbefales hvis man har tenåring i hus....

Oi oioi! Vet tenåringen at du er på nettby? Det er jo ikke sikkert at alle planene var reelle.... Det kommer mye skryt fra unger i den alderen... De vil jo virke så kule som mulig
Ungdommen vet at jeg er på Nettby. Hentet han 16.mai i en litt kjedelig tilstand. Det var ikke planlagt. Leste på Nettby at JODA det var det.
Jeg er også på nettby ^^
Heter Kladden =D
Er der jeg og- hetet harryharry.
Samma her, heter visst Kjetil der :P
hmm, når jeg tenker meg om så var det her en skikkelig bump :P
Jeg er også på nettby, kaller meg Lissi87=)
jeg er å på nettby og kaller meg der bumbi......
bichir
jeg er å på nettby og kaller meg der bumbi......;)

Sikker på det? da jeg gikk inn på bumbi kom jeg inn på en fyr på 36, og det stemmer jo ikke helt med profilen din her :P
Kjetilv
[QUOTE=bichir]jeg er å på nettby og kaller meg der bumbi......;)

Sikker på det? da jeg gikk inn på bumbi kom jeg inn på en fyr på 36, og det stemmer jo ikke helt med profilen din her :P

Hehe, han låner dama sin profil her inne så ja, det stemmer at han kaller seg bumbi på nettby..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap