Litt bortreist?

Som noen av dere kanskje har fått med dere, har den siste uka mi vært mildt sagt ille (trøbbel med nabo). Det har ført til at undertegnede i går var utslitt og veldig bortreist. Så bortreist, faktisk, at jeg greide å gi noen en skikkelig god latter.

Utpå dagen hadde jeg en avtale med en i menigheten her. Midt under en alvorlig og tårevåt samtale, kom jeg plutselig på noe. Jeg kikka under genseren, og brast i latter. Jeg hadde fortsatt på meg nattkjolen! Jeg trodde det var sånt som bare hendte i tegneserier, jeg.

Saken er den at jeg, om morgenen, kun kaster på meg en joggebukse og en genser for så å ta bikkja ut i hagen, dersom det haster for henne. Og i går var jeg så bortreist at jeg glemte å skifte til skikkelige klær etterpå. Kanskje ikke helt til stede, nei...
Tror det er et hundeeier syndrom, jeg...
Har gjort noe lignende selv... Hendte ofte at jeg skulle til å legge meg, og så ville bikkja ut en ekstra gang... Eler hvis det hastet om morningen...
Men jeg gjorde helt motsatt av deg... For jeg bruker ingenting når jeg sover... Så jeg pleide å slenge på meg en ytterkåpe, eller en sånn arbeidskjeledress, sånn i full fart...
Ingen som merka at jeg ikke hadde klær under :P
Aggi
Ingen som merka at jeg ikke hadde klær under :P

!!! Den er verre, ja! Jeg lurer på hva Jan (han jeg snakka med) hadde sagt da ;-D Han har heldigvis massevis av humor, så han begynte å si: "Jeg vet ikke helt om jeg tør å være her akkurat nå..."
Tilfeldig bekjentskap
© Jarle Fabian
Reklame for plussmedlemskap