Hei akvarievenner.
Jeg har kanskje en litt uvanlig forespørsel. Trenger nemlig litt hjelp til oppussing, og lurte på om det var noen malerkyndige menn/kvinner her inne som kunne sette av litt tid til å hjelpe en uføretrygdet mann.
Jeg har ganske nylig kjøpt meg en 45 kvm leilighet i Sandefjord sentrum. Den var hvitmalt da jeg flyttet inn, men jeg trives ikke helt med det. Har et svart 375 liters akvarium i bestilling nå, og tenkte kanskje å pusse opp (eller blir det pusse ned?) leiligheten.
Ønsker nemlig å bryte ut av standard oppussingsløsninger og male den slik jeg egentlig vil, nemlig helt svart. Både gulv vegger og tak. Samt skrivebord, salongbord og kjøkkeninnredning og bad. Unntatt er dørlistene som skal være gullmalt. Av dekor ønsker jeg meg diverse gullspeil samt lysestaker med blå sløyfer på. Tar imot all hjelp jeg kan få der.
Mine foreldre begynner å bli gamle, samt at de nok nekter å male hele leiligheten svart), så derfor henvender jeg meg til dere. Kanskje det finnes en nevenyttig og snill mann/kvinne på dette forumet?
For meg er det en følelsesmessig fordel å bo i mørke rom. Der føler jeg meg tryggere, mer avslappet og mer i kontakt med følelser og sjel.
Det ville hjulpet meg masse!
Så er det noen som føler lyst til å hjelpe? Tar vel ikke så lang tid når alt skal være i en farge?