Hørt om noen i vestfold ett sted som driver med privat salg av fisk og utstyr?

Har hørt at det skal være noen private som driver med salg av utstyr og fisker fra et privathus i Vestfold (muligens Borre/Undrumsdal) ett sted, noen som vet noe om dette?
De skal visst ha masse akvarier i garasjen/uthuset, da jeg er veldig nysgjerrig på dette så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med adr, evt en hjemmeside adresse?

Er det Santron du tenker på?
MC Darup

Jeg vet ikke, for jeg har ikke vært der :o)
Har bare hørt at dette er et sted som er verdt et besøk, å har planer om å få det til når jeg finner ut hvor det er.......
Harald Krystad
Vet om noen i Skien: [URLBLOCK1]

Dette stedet (linken) har visst startet en butikk, men ved hurtig overblikk fant jeg ingen adresse.
Lene E
Dette stedet (linken) har visst startet en butikk, men ved hurtig overblikk fant jeg ingen adresse.

Bruk "Kontakt oss" linken på siden deres for å sende mail. Det er veldig hyggelige folk og kjelleren deres er vel verd et besøk, 50+ akvarier, men vær forberedt på en varm og klam opplevelse. De har en fugl som er veldig kjælen også...
Ingen som har fler forslag?
De jeg mener skal ha maaange akvarier og selge både fisk og utstyr, i vestfold et sted.....?
Inaktiv bruker
Det er ikke Krizoo Dyresenter i Stokke du tenker på?
Den har til og med jeg i Bergen fått med meg. Glad jeg har en venninne som bor i Tønsberg. Tenkte meg en tur på besøk i sommer, ja. Noen som har vært der og som kan anbefale å kjøre helt fra Bergen?
Torhild
Det er ikke Krizoo Dyresenter i Stokke du tenker på? [URLBLOCK1]

Er nok ikke denne heller
Rart at ingen her skjønner hvem jeg mener. En kamerat av meg har vært der for 2-3 år siden, men han husker ikke hva de som bor der heter.
Altså, det skal være ett privathus med masse akvarier i et uthus/garasje. Noen her vet garantert hvor jeg mener :o)
MC Darup

Her er i hvertfall kart over hvor du finner Santron uten at jeg er kjent på de kanter.

De har egen hjemmeside og.
SoVe
[QUOTE=MC Darup] Er det Santron du tenker på?

Her er i hvertfall kart over hvor du finner Santron uten at jeg er kjent på de kanter.

De har egen hjemmeside og.
Hmm, når jeg søkte på Santron i går fant jeg bare no om saltvannsfisk, hvor fant du dette her Sove? Hva søkte du på?
Det ser nesten ut som det kan være der :o)
Tusen,tusen takk :o)
Gikk litt for fort i svingene her nå, jeg fant ut av det.
Det er 99% sikkert at det er der :o)
Da går turen dit til neste uke da kanskje
Mens vi ennå er inne på Santron. Sjekk de flotte hage dammene de har da...

Jeg er full av imponanse!!!!! (!!!!! til ære for de som ikke liker sånt.....) det var faktisk veldig mye fint inne på disse sidene.
Ååååå, skulle ønske jeg hadde stoooor hage :o)

Tilfeldigheter førte meg til Aquamania i går, der var det en lekker hagedam!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap