Gratis akvarier på Finn.no

Noen som er interressert?

Har allerede sendt dem en e-post
He he. Kjapt ute du... Var det du som fikk 60 literen til 100,- i Olsvik i dag kanskje?
Nei... Men jeg fikk en 80-liter helt gratis av en nabo
Og på fredag fikk jeg en 60 liter til 200,-
Hvor dette ender, vet jeg ærlig talt ikke ;P
Ikke jeg heller. De hiver jo nesten akvariene etter oss her på vestlandet.. He he
Tja... Vet ikke akkurat det... Men det er nok litt i perioder... Men jeg har aldri kommet over helt ripefrie kar rimelig eller gratis.. Men for oss som ikke bare bruker karene til dekor, så holder de jo mål... Har forresten ikke fått svar på den siste annonsen ennå, så jeg vet ikke om jeg får dem. Har du prøvd deg på dem?
Nei har ikke det. Fant ut at det var litt langt å kjøre for litt for små akvarier. Det i Olsvik var interressant fordi jeg vet høyde/lengde/bredde på det så jeg vet hvor jeg skulle hatt det. Er i grunnen på jakt etter et som er firkantet. Hvor litrene går mer i høyden. har en på jobben som vil jeg skal overta hans om en stund. 100 liter Juvel av den firkantete typen.
Det høres ut som en/et bra kar...
Så det var ikke du som fikk de Aggi?
Da jeg tok kontakt fikk jeg svar at en skulle hente de etter 16 i morgen, ble de ikke hentet da skulle hun ta kontakt igjen...
Var visst litt for treg denne gangen
Jeg sendte bare e-post, jeg... Fikk ikke svar... Da er nok løpet kjørt i denne omgang...
Men har nok av prosjekter gående, så det er ikke synd i meg
Og jeg som var sikker på at det var du som fikk de Aggi!

Greia er jo det at jeg trenger aldri EGENTLIG et ekstra akvarie, men plutselig dukker det opp et supertilbud sånn som her. -Da begynner ideene å rulle og gå, og plutselig føler jeg at jeg virkelig trenger et nytt akvarie. Merkelige greier...
Ja, ikke sant?
Det er helt sprøtt! Jeg har fått helt dilla...
Nå har jeg veldig lyst på saltvann... Tenk å ha fiskene fra Nemo-filmen sammen i et kar... Ja, ikke de store, da...;P
Men har jeg råd? Nei.....
Ja, saltvann hadde vært fantastisk! Tør ikke en gang begynne å tenke tanken. Kjenner det svir i lommeboken bare jeg skriver dette innlegget...
Ja, det blir kanskje bare med drømmen... :/
Men det er jo ikke skadelig å drømme
turnips
Så det var ikke du som fikk de Aggi? Da jeg tok kontakt fikk jeg svar at en skulle hente de etter 16 i morgen, ble de ikke hentet da skulle hun ta kontakt igjen... Var visst litt for treg denne gangen :(

Fikk du karene eller ble de hentet?
Det var noen andre som fikk dem :/
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap