Situasjonsbilder

Hund etter akvarium:
Vi fikk besøk av en hund som ble fokusert på akvariet. Ville bare vise dere bilde av det....
Kanskje dere også har situasjons-bilder å dele med fler?
Hehehe...
Vår nyanskaffede katt - Katja - windowshopper i stor stil!

(litt dårlig bilde)
katta mi
Kata mi plaier å såve oppå akvarie nr jeg legger meg... sikkert forde det er varmt oppå pga lysrør inni
Tussi på
Kjempegøy første uken. Har ikke sett henne på stand siden...
Hvem ser på hvem?
Selica vs. Pleco
Var barnevakt en helg og det var jo ikke no problem siden vi har akvariet. Ingvar var veldig opptatt med å peke på "der er lille gutten, der er jenta, der er mamman og pappan og alle ungene". Om igjen og om igjen.
Hva tenker de?
Her møtes Kåre og Perry..
Førstnevnte er Øreål og han andre er en kampfisk.. undres hva de tenkte der og da :P

Bilde nr 2 er tatt litt etter

Eneste situasjonsbildet jeg har
Ja, det er jo mye som skjer i akvariet også, som ikke går direkte på artsbeskrivelse nødvendigvis. Her er et bilde av to Hongi-hunner som diskuterer hvor grensa skal gå. Vanligvis har de en mørk, brun farge, men når de er opphisset kommer stripene frem og de blir lysere
Jeg prøver meg igjen...
Sender et bilde av en Golden og en Maylandia callainos som bet seg fast på denne måten, og dyttet hverandre frem og tilbake i et kvarters tid. Så var de enige. Løses uenigheter på denne måten så er det jo ikke farlig
Det som passer i kjeften blir spist. Og litt til

Bildet er en kakadueciklide som har forgrepet seg på en av de nye glødebåndstetraene.
Desverre er ikke fotoegenskapene med mobilkamera allverden å snakke om, i tillegg til at fisken i kampen virvlet opp en del grums.
Når i tillegg fisken ikke er veldressert, ble resultatet som dette
Frank Angell
Det som passer i kjeften blir spist. Og litt til :D Bildet er en kakadueciklide som har forgrepet seg på en av de nye glødebåndstetraene. Desverre er ikke fotoegenskapene med mobilkamera allverden å snakke om, i tillegg til at fisken i kampen virvlet opp en del grums. Når i tillegg fisken ikke er veldressert, ble resultatet som dette :)
Ser ut som en pønker som prøver å røyke en torsk
Aggi
Ser ut som en pønker som prøver å røyke en torsk :D
Har vel lært av han far sjøl da Sneipen er en del av livet det :p Men å røyke torsk, det gjør i alle fall jeg på en annen måte
Hehehe.. Men slikt har jo ikke pønkere peiling på...
Laaang tunge
Tok et bilde her i sted som jeg synes ble litt morsomt; Hongi som blir spy-klein av ei blondine?

(Det er et brunt blad de krangler om).
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap