- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Dust in the wind - lignende sanger?
Dust in the wind - lignende sanger?
Postet 07.07.07 kl 21:02
har du prøvd [URL=http://www.scout.no/vestfold/sangbok.html#sangbok_]"Sangboka Mi"[/URL]?
Postet 07.07.07 kl 21:08
Postet 07.07.07 kl 21:13
Postet 07.07.07 kl 21:16
Postet 07.07.07 kl 21:21
Tja.. den er ikke skrevet av noen, bare en som har samlet inn sanger med gitarbesifring, trykket det i et hendig format (spiralbundet med laminert omslag, slik at den er lett å bruke). Tviler på at prisen dekker så mye mer enn trykking og materiale...
Men... Hvis du har store krav til noter, så blir du skuffet.. Det finnes kun gitarbesifring og oversikt over gitargrep i boken... Ikke noe fingerspillkurs, akkurat... Det jeg synes er OK, er at den har sanger til mange anledninger, og at den er lett å ta med seg over alt...
Men... Hvis du har store krav til noter, så blir du skuffet.. Det finnes kun gitarbesifring og oversikt over gitargrep i boken... Ikke noe fingerspillkurs, akkurat... Det jeg synes er OK, er at den har sanger til mange anledninger, og at den er lett å ta med seg over alt...
Postet 07.07.07 kl 21:35
Postet 07.07.07 kl 22:22
Eksempel
Her er et eksempel fra innholdet og en av sangene...
Det er forresten to innholdsfortegnelser, en sortert etter sangtittel, og en etter artist...
En av bakdelene med boken er at skriften ikke er så stor. Dette er for å skvise sangene inn i et hendig format... Det er jo tross alt 463 sanger.
Jeg har den første boka, om jeg ikke tar feil, så blir det gitt ut enda en variant med andre sanger...
Det er forresten to innholdsfortegnelser, en sortert etter sangtittel, og en etter artist...
En av bakdelene med boken er at skriften ikke er så stor. Dette er for å skvise sangene inn i et hendig format... Det er jo tross alt 463 sanger.
Jeg har den første boka, om jeg ikke tar feil, så blir det gitt ut enda en variant med andre sanger...
Postet 07.07.07 kl 23:05