Tilbake fra camping i dag :D

Vi har vært noen dager på camping ved grindafjorden (Haugesund), så jeg har slett ikke tenkt så mye fisk i det hele tatt, de siste dagene....
Flott campingplass, men både vær og helse kunne vært bedre, desverre (og dermed kunne også humøret vært bedre...)...

Noen jeg kjenner satt værfast ved Lom, men jeg satt både værfast, og dofast ved grindafjorden... ;P

Vi fisket en av dagene, men det ble ingen fangst. Datteren min halte opp noe småfisk (berggylte?) som hadde lyseblå buk. Men de ble sluppet ut igjen, for som min datter sa: -Stakkars, de er jo bare babyer...!

Under andre omstendigheter synes jeg det er kjempekos å dra på camping, men akkurat i dag, så er jeg glad for å være hjemme igjen... Puh...
Her er nettsidene, forresten... Kan anbefale stedet for de som ikke bestemt seg hvor de skal på ferie...

Da jeg kom hjem, oppdaget jeg forresten at alle eplesneglene mine var døde Skikkelig uflaks denne uka...
Aggi
Da jeg kom hjem, oppdaget jeg forresten at alle eplesneglene mine var døde :( Skikkelig uflaks denne uka...

Det var trist å høre Aggi, å du som var så glad i dem.....
Sørger i sammen med deg
Ja, det er et mysterium, kanskje derfor noen kaller dem for mysteriesnegler? :P
De var sjarmerende dyr, men nå kommer jeg nok til å vente en stund før jeg skaffer nye...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap