Hva kan stoppe godterisyken?

Som det står i emnet.. Hva kan stoppe godterisyken? Er sååå godissjuk akkuratt nå... Noen tips?
For meg fungerer følgende:
-røyke (anbefales ikke,røyking er dyrt og helsefarlig :P)
-drikke vann
-drikke sjokomelk (teller det? :P)
-tenke på hvor fælt det var sist gang du spiste så mye godteri at de ble kvalm og dårlig i et par timer minst,og så fokusere på dette til suget gir seg
-spise frukt,kutt den gjerne i småbiter så er det nesten som å spise smågodt

Finnes sikkert en del andre ting som fungerer men dette er vel de beste triksene jeg har,skjønt det som fungerer for meg fungerer kanskje ikke for andre
Du glemte en veldig effektiv ting:
-Å legge seg sammen med noen man er glad i ;P

Åh... hjeeelp! Nå ble jeg også godtesjuk...

Og jeg som er singel... -Ikke rart jeg er feit.... :P
Hah,hvor mange ganger har jeg ikke hørt dama utbryte at no fikk hun lyst på enten det ene eller det andre. Selvfølgelig skjer dette idet jeg akkurat holdt på å sovne. Andre ganger er det min tur å si hva jeg plutselig fikk lyst på :P

Søtsug er ikke så ille å få tilfredstilt, som nevnt kan man drikke et glass sjokomelk. Litt fy, men ikke kjempefy.
Frukt inneholder (frukt)sukker, knallbra.

Verre med meg som er salt- avhengig.
permanent stopp er å ta krom tabletter. ved stort inntak av sukker forbruker vi krom slik at kroppen får mangel og dermed enda mer lyst på sukker. alternativt drikke et stort glass vann. noen ganger klarer ikke hjernen å skille mellom tørste og sukkerbehov. det er faktisk tilfelle.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap