Forum om andre dyr...

Vi har anskaffet oss en kanin; dvs jentungen har. Og nå er mor på utkikk etter et forum hvor jeg kan lære litt mer om disse skapningene, men jeg finner da ikke noe...

Tips anyone?? (og da helst et sted med litt aktivitet, for jeg blir sprø av å vente en uke på nye innlegg og svar )
Bare send meg en mail, om du vil spørre om noe, Carrera.. Jeg har drevet oppdrett på kaniner, og vet at det er masse stasj man kan bli prakket på, og som ikke er nødvendig..
Aggi
Bare send meg en mail, om du vil spørre om noe, Carrera.. Jeg har drevet oppdrett på kaniner, og vet at det er masse stasj man kan bli prakket på, og som ikke er nødvendig.. ;)

Det skal du nok ikke se bort fra at jeg gjør!! Har kikka på et par forum nå, men det er lite aktivitet, og egentlig så er jeg på nok forum, når jeg tenker meg om...

Skal se i løpet av helga om jeg får sortert en del spørsmål, så hører du nok fra meg!!
Canis
Canis er jo egentlig et hundeforum, men det er en tråd for gnagere der også. Sikkert noen som svarer der for det er et aktivt forum. Jeg får tl og med svar om fisk der
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap