Hurra nå skal jeg få meg akvarie på do....

Bare kødda men jeg lo godt da jeg så denne...

Kanskje det ville fungert godt som karantenekar for syk fisk... Minne de syke fiskene på at hvis de ikke skjerper seg snart, så..... *flush* ;P
Dette er i alle fall ikke noe for mannfolk, som etter visse myter skal ha store problemer med treffsikkerheten fra før av :p

Dette er ett torturkammer, ikke ett akvarium, bare så det er sagt.
Vanntempen vil nok variere fra 3-4`C til 20-25`C flere ganger i døgnet, og det er jo ikke akkurat det fisk setter mest pris på
Vet ikke helt om det vil variere så mye, for den egentlige sisternen er ikke akvariet, men i en egen tank... Men akvarie på do??? Da ville jeg heller hatt et over badekaret ;P

Frank: Det doet er nå iallefall ikke for oss kvinner... For vi blir normalt sett sittende med ryggen til...
Ønsker meg nå likevel et 12 liters halvmåne-formet kar på veggen på do. Med noen få neontetra i... En dag bare skal jeg ha det og det hadde ikke forundret noen av vennene mine heller.... 9,99 på E-bay. Veldig stilig.
Sitter her og tenker litt, og må nesten si at jeg syntes det er en liten befrielse å kunne gå på dass for å gjøre det som skal gjøres der, og ikke bli stående å glo på fisk der også
Ja, sånn går det når vi fyller opp huset med kar over alt... Til slutt driter vi i fiskene våre ;P

Frank: Har du laptopen med på do ??
Trine T
Frank: Har du laptopen med på do ?? :-D

Har gått over til stasjonær, så tenkingen ble nok foretatt ett annet sted
Men jeg må faktisk innrømme at jeg har hatt med med laptopen på dass.... en gang for lenge, lenge siden
Så det var en her inne som hadde som sitat:

"Det er bedre å fiske i driten enn å drite i fisken"

Synes den var litt god selv om jeg ikke kunne tenkt meg å spist den fisken...

Leste et sted en artikkel om sneglehuslekere, hvor artikkelforfatter hadde satt et akvarie på do.
I utgangspunktet hadde venner og familie tenkt "stakkars fisker", men disse fiskene ble for de mest tamme og beglodde
Ingen andre akvarier fikk like mye oppmerksomhet fra samtlige i familien.. Jeg kunne godt tenkt meg ett lite akvarie på do jeg!

(Dog ikke et slikt som på bildet)
Jeg har en unge som liker å sitte på do og synge... -Lenge og høyt!
Hun river gjerne ned tapeten i samme slengen, hakker opp såpa, eller strør små toalettpapirbiter rundt på gulvet... Hver gang jeg går inn der, så oppdagger jeg noe nytt... Såpekliss på gulvet, for eksempel....

Med et akvarium på do, så ville jeg a: nesten ikke sett noe mer til min datter, eller b: sannsynlig endt opp med såpe og dopapir i karet, istedet for fisk...

Jeg tror jeg skal klare å styre meg fra å sette et akvarium på do... ;P
jeg hadde tenkt å sitte inn et hjørne kar på badet jeg, helt til jeg fant ut at vi hadde en tass påvei og trrenger den plassen til stellebord :P
Gratulere med noe som faktisk kan konkurere med akvariene da. Barn er jo gøy da.

Jeg ville aldri hatt akvarier på do, eller bad. På disse rommene føler jeg behov for ofte å bruke endel sterke vaskemidler i sprayform, og jeg synes ikke det er kompatibelt med akvarier.
Tizon
jeg hadde tenkt å sitte inn et hjørne kar på badet jeg, helt til jeg fant ut at vi hadde en tass påvei og trrenger den plassen til stellebord :P
du vet vel at det finnes sånne vipp-opp-stellebord som man kan ha over senger og badekar... Man kan sikkert montere et slikt over et akvarium ;P

Er nå litt misunnelig, likevel, jeg, selv om det ikke blir noe ekstra kar på badet hos dere...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap