Rengjøring

Fant denne linken til hvordan rengjøring kan gjennomføres..
Bilder nederst på siden
Vet ikke helt hvor kul jeg hadde følt meg svømmende med alle de fiskene som var i karet :p
Men du verden, den som hadde hatt ett slikt kar, *drømme*
Svømme og svømme. Måtte nok hatt et litt større akvarium da vel. Men vi får ta på dykkerbriller og stikke hodet nedi.... Bare hendene mine er nedi må all fisken bort å dytte så det kunne vært interresant nok. Savner Guramien for den ville ha kos. Kunne klappe den når jeg ville.
Synes jeg ser ålen svømme inn i de vide shortsene for å ta seg et tygg... Hehehe

Hvorfor henger han i stropp, mon tro?
Aggi
Synes jeg ser ålen svømme inn i de vide shortsene for å ta seg et tygg... Hehehe
Vrir meg i mental smerte her jeg sitter.

Au, for en stygg tanke, så sent på kvelden.
Går å setter meg i en mørk krok for meg selv nå :p
Neida, her blir det viktigste at fisken blir matet... Med levendefór...
Det er nok bare han rikingen sin lørdagsunderholdning:

"Oh Andy, would you be a darling to clean my tank for me? -Yes it's nessesary to do it from the inside, stapped up like a worm on a hook... The fish are perfecly domesticated, and will not hurt a flie... I'm rich you see, I can make you do anything..."

Åh uff, jeg har visst litt livlig fantasi.... ;P
Jaggu klarte jeg å skrive feil, også... Her er det rettet på :
Aggi
Neida, her blir det viktigste at fisken blir matet... Med levendefór... Det er nok bare han rikingen sin lørdagsunderholdning: [I]"Oh Andy, would you be a darling to clean my tank for me? -Yes it's nessesary to do it from the inside, strapped up like a worm on a hook... The fish are perfecly domesticated, and will not hurt a flie... I'm rich you see, I can make you do anything..."[/I] Åh uff, jeg har visst litt livlig fantasi.... ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap