Opera Akvariespill: p

Akvarie spill!
Fungerer som et vanlig akvarie, og du kan bare la det ligge som en widget og du kan jobbe med andre ting mens akvariet går... Du må fôre fisken, bytte vann, osv..
Kan faktisk lære litt om fiskene da du blir linket rett til Wikipedia hvis du trykker på info om fisken; D
Satte inn 2 Corydoras panda i Sim akvariet i sta og har nå fått yngel: p
Artig dette spillet/simulatoren: p
Eh, hvordan får man det? Må man laste ned Opera, også noe annet?:p Eller?
Ja. Om du ikke har Opera, har du uansett all grunn til å laste det ned.
Hva er egentlig opera?:p "spiller" spillet nå, hehe... Har 3corydoras panda jeg å!:p Og en platy, som fulgte med?
Opera er en nettleser, slik som Internett Explorer og Firefox.
Platyen følger med ja: p
Wheee, det funket på Mac og! Hihi, så gøy.
Hvordan gir jeg fisken mat?
Trykk på skje-og-gaffel-knappen i menyen på høyresida.
Haha, Mat? Jeg selger når de mistrives, eller blir sultne:P Guppy er butikk

Her er hvordan man spiller.
Dette er første gang jeg har sett C. Aeneus svømme rundt i alle sjikt i akvariet, eller kardinaltetra formere seg. :p Men gøy er det.
er jo plent umulig å få noe på de litt dyrere artene. brent av masse penger på dem t ganger nå, bare for å måtte starte med knekt rygg igjen
Start med noen levendefødere, og selg unna når helsa begynner å svekkes, på den måten kan du opparbeide deg nok kapital til å satse ordentlig på de dyrere artene, slik at du har penger nok til å kjøpe nye hvis det skulle gå galt.
Samma hær. Electric yellow cichlid, Bronze catfish sjer ikke mye med dem nei. Guppy og platy er butikk :p
Jeg har fått til god butikk på C. Aeneus (bronze catfish), må bare la stammen bygge seg litt opp først. Får jo mye mer for disse enn for platy/guppy, dessuten "varer" de lenger.
Espen
Haha, Mat? Jeg selger når de mistrives, eller blir sultne:P Guppy er butikk :D

Hmmm, spillet lærer altså barna akvaristisk umoral? ;P
Det kan virke sånn, jeg har ennå ikke måttet foreta et eneste vannskifte. :p Men så har jeg investert i ordentlig filter da. ;p
Men hvordan får man dem til å formere seg?

Har nå en Platy og 2 Guppy
Tilfeldig bekjentskap
© Arnt Olav Vullum
Reklame for plussmedlemskap