Valper

For 4 dager siden ble jeg "bestemor". Hun fikk 4 valper - alle tisper.
Legger ved et par bilder av nøstene
Inaktiv bruker
De var søte! Hvilken rase er det?
ja, de er helskjønne

Det er alaska husky.
Her er mamma i vinter (til venstre) - veldig utålmodig, og vil bare legge ut i full galopp
Det andre er to av sønne hennes fra forrige kull. Hærlige hunder!
Ps - de bare leker....
Åååå!
Gjett om jeg savner å ha hund, nå!!!
Har hatt valper jeg også (ja, hunden min hadde valper, altså...)..
Vi gleder oss veldig til de blir litt større. Skjønne småskurker som snubler i sine egne bein osv. Kjempemorsomt
Inaktiv bruker
Ja jeg husker sist gang noen av schæferene våre hadde valper, de snublet hver gang de prøvde å begynne å løpe
Her er et til bilde av 2 av dem. Ikke mye aktivitet på dem, nei.....

Ps
Hvordan gjør dere for å få bildet stort i tråden? (ikke småbilder oppe til høyre)

Takk Aggi. Fant ikke "kopier bildeadresse" når jeg høyreklikket - måtte inn på egenskaper. Fant det endelig ut iallefall
[External Image]
Klikker på bildet slik at det blir stort, peker på bildet og klikker med høyretasten på musa, velg "kopier bildeadresse"

Deretter klikker du på bildeikonet over skrivefeltet, og limer inn adressen
[External Image]
For noen skjønne små nurk..
Trine T
Takk Aggi. Fant ikke "kopier bildeadresse" når jeg høyreklikket - måtte inn på egenskaper. Fant det endelig ut iallefall :-)

Jeg bruker Mozilla Firefox, kanskje det var derfor?
Mulig det - jeg bruker eksplorer. Dette er ikke mitt felt!

Fikk det iallefall til, og det er jeg glad for. Liker at innlegg har stor bilder, slik at jeg slipper å klikke på bildene for å se....
alaskan husky er en av de bruks"rasene" jeg virkelig liker. Er jo til og med greyhound i dem (som jeg eier)

Har du kjennskap til Robert Sørli's hunder?
Ja, det er virkelig kjekke hunder. Blide, glade, ivrige og ikke kranglete. Kan man ønske mer?

Har ikke så mye kjennskap til hundene hans, men har selvfølgelig fulgt med når han/de deltar på Iditarod
Pene hund/valper. Har selv 2 stk helt hviteSibirien Huskey.
Siberian er også skjønne, trivelige hunder. Tror ikke jeg har sett noen helt hvite. Det må være vanskelig å finne dem om vinteren Neon halsband, kanskje?
Ikke lett å se dem i snøen nei, bare øya vi ser. Har en på 10 år og en på 5 år. Nei det var ikke helt lett åfå tak i hvite, når vi skule kjøpe den siste, så måtte vi "nesten"lete over hele Norge for åfåtak i en helt hvittil-men det var verdt det. utrolig fin rase, med null aggresjon ot mennesker(mot andre dyr er en annen ting)
Inaktiv bruker
Ken Myrseth
Ikke lett å se dem i snøen nei;), bare øya vi ser. Har en på 10 år og en på 5 år. Nei det var ikke helt lett åfå tak i hvite, når vi skule kjøpe den siste, så måtte vi "nesten"lete over hele Norge for åfåtak i en helt hvittil-men det var verdt det. utrolig fin rase, med null aggresjon ot mennesker(mot andre dyr er en annen ting:))

Når jeg fikk meg Dvergpinscher måtte jeg helt til Sør Sverige.
Huskeyene er fine og raske
Ken Myrseth
Ikke lett å se dem i snøen nei;), bare øya vi ser. Har en på 10 år og en på 5 år. Nei det var ikke helt lett åfå tak i hvite, når vi skule kjøpe den siste, så måtte vi "nesten"lete over hele Norge for åfåtak i en helt hvittil-men det var verdt det. utrolig fin rase, med null aggresjon ot mennesker(mot andre dyr er en annen ting:))

hehe, rart du sier det, for her nede i stavanger er det to hvite hannhunder. Ikke samme eier. Den ene er gammel ,men den andre er en unghund, vilter og leken. Har en hvit søster men hun flyttet fra byen.

Aner ikke hvilken oppdretter de kommer fra :-/

Mye flotte raser der ute ja, men vi har vel alle en favoritt
Tilfeldig bekjentskap
© stephen
Reklame for plussmedlemskap