Noen som kan hjelpe meg med et Ebay spm.?

Samboeren min legger i blant inn bud på Ebay, og i går skulle han legge inn et lite bud på 20$. I dag så vi at han har fått med en 0 for mye, og at budet er på 200$! Er det noen måte å slette eller nedjustere dette på når auksjonen fortsatt er aktiv og høyeste bud til nå er 10$, - utenom samboers bud, da...
Han har egentlig ikke særlig lyst til å vinne runden...

Jeg er helt blank når det gjelder Ebay, så alle tips tas i mot med takk!
Kostbar 0 det det

Jeg ville tatt kontakt med både selger og ebay for å gi beskjed om at dette er en feil, og at dere trekker budet.
Antar at det er ett autobud, som kanskje ikke blir så voldsomt som 200$ ved slutt på auksjonen, men likevel kan det jo være sure penger om man ikke trenger duppeditten
Jeg handler mest på Ebay.de, altså Tyskland, men det er vel akkurat det samme på de andre Ebay sidene. I Tyskland ihvertfal går det an og endre budet etter en gitt tid. Er litt usikker hvor lang tid det er, men det skal ihvertfall gå. Har selv gjort den samme tabben et par ganger, da med hvor komma var hen. Og har da gått inn og endret budet
Vi fant ut av det
Vi fikk ikke slettet budet, for det var for kort tid igjen av auksjonen. Så nemlig ikke tabben før dagen etter budet var lagt inn.

Men selgeren var hyggelig og solgte varen til nestemann på listen, så trykkleifen fikk en lykkelig slutt!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap