Hundenavn

Venninna mi har fått ny hund i dag. Så trenger noen forslag til navn.. Tispenavn.. Hunden er blanding av dunker og noe anna.. Bare kom med forslag
Ayla, Lulu, Tinka, Donna, Laila, Topsy, Bianca, Dis, Fiona, Rina, Zoe
Kommer jo helt an på hva hun liker.

Jeg liker navn som er uvanlige. Har hunder som heter Gullverdt, Gorpi, Jisnolmai osv.
Inka er et fint navn.
Jeg liker ikke typiske hundenavn jeg, alle mine dyr har hatt menneskenavn. Sistemann i rekka heter Trym. Navnet er egentlig alt for vanlig på hund til at jeg ville bruke det, men jeg ble nedstemt... Min bedre halvdel nektet å gå med på å kalle bikkja Arild. Akk ja.

Uansett, jeg vil anbefale å lete litt i navnebøker og slikt, denne navneguiden på nett har vi kikket på. Den inneholder mange vidt forskjellige navn av ulik opprinnelse, og det finnes en søkefunksjon som sorterer ut for eksempel norrøne navn, som var det vi ville ha.
Inaktiv bruker
Betsy, Nicki, Kiara, Pink, Fluffy

Tenkte på Catwoman men det hadde blit litt rart siden det er en hund
Hva med fiskearter? Molly, guppy... osv ;P
Hunden min heter Kaisa, fint syntes jeg
Min heter Enya, så jeg stemmer for det :o)
Sasha :o)
Det het min hund, verdens flotteste så klart :o)
Inaktiv bruker
Eller kansje Katia,
Frøy og Bjørk, dersom jeg noen sinne får tisper i hus igjen blir det nok Bjørk.
Har en greie for litt gamle navn, synes det for mangen fancy ute å går, mine to heter forøvrig Birk og Merethe(!), jeg har kun døpt Birk....
Jeg synes jeg ser deg leite etter Merethe en sein kveld...

Roter rundt i buskene og gauler: MERETHEEEE! PÅ PLASS, MERETHE!!!
Citra er et nydelig hundenavn!
Min tispe heter Daddy's Sweetheart, men kaller henne bare Sweety
Aggi
Jeg synes jeg ser deg leite etter Merethe en sein kveld... Roter rundt i buskene og gauler: MERETHEEEE! PÅ PLASS, MERETHE!!! :D

Joda, har fått noen skeive blikk og kommentarer på den....
Heldivis er Merethe en veloppdragen dame som skjedent befinner seg langt fra mor *phu....
Hadde en på valpekurs som het Tequila, gubben var ikke mye høy i hatten nå han sto på trappen i morgenkåpe kl 06 å ropte på valpen
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap