El-gitar

Skal kjøpe meg el-gitar i Oktober en gang.. Har dere noen Under 3000 kr som er å anbefale?
LTD kan jeg anbefalle,er litt usikker på prisen, så du må sjekke litt rundt,men disse skal ikke være alt for dyre,å er av ganske god kvalitet
Har du alt annet av utstyr eller skal du kjøpe forsterker i tillegg, og totalt betale kr.3000?
Her i huset har vi en Morgen gitar som ble kjøpt i pakke med forsterker. Denne har vært veldig god. I tillegg har vi en BC.Rich gitar som vi betalte en del for uten forsterker. Disse to gitarene har vidt forskjellig lyd. BC'en er grom mens den andre er normal. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt turen innom en gitarbutikk og prøvd gitarene. Vil tro du får glede av den uansett hvilket merke du kjøper bare du skygger unna de rimelige pakketilbudene til f.eks Elkjøp o.l. liknende butikker som ikke har noe med musikk å gjøre. Sjekk gjerne opp
Gitarbutikken.com der har de mye.
Gitarpakke .. Med forsterker og alt .. Har sett på Yamaha.. Denne tenkte jeg på, men har ikke lyst på sånn "spak" på den.
Inaktiv bruker
Finn deg brukt utstyr. En Epiphone SG og en liten behringer/marshall forsterker funker knall
Ibanez er bra, se på denne.
Spørs litt på hva slags musikk du vil spille, og hvor trenet du er(jeg innbiller meg at du er nybegynner).

Ellers må jeg nok si meg enig med Torjus
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap