Bra bøker

Inaktiv bruker
Hva heter dine favoritt bøker?

Her er mine, det som står i parantes er hvilken type bok det er:

Keeperen til Tunisia (Roman) Kjempe bra bok
Harry Potter bøkene (eventyr/spening) Alle vet vel hvor bra de bøkene er
Tause Skrik (grøsser) Bra bok som handler om flere barn som forsvinner sporløst uten tein til innbrudd og de sov i rommet ved siden av foreldrene eller til og med oppi sengen til foreldrene
Jeg liker en serie som som heter "3 Venner". Det starter med at de finner en død jente i en sjø/elv, hun er blitt drept. Også kommer neste kapittel, som heter: "21 dager før mordet". (tror det var 21 dager). Så handler det om 4 jenter (bestevenner). Den døde jenta som blir funnet er 1 av de 4 jentene. Også fortsetter kapittlene til de finner ut hvem som drepte jenta, man ser liksom i fortiden, for å finne det ut. Og senere kommer det enda et mord.

Syns boka er spennede. Men vet enda ikke hvem som blir drept, og hvem hun blir drept av. Driver å leser tredje boka. Den fjerde kommer ikke ut før i oktober :P
Jeg er lesehest så å nevne bare noen favorittbøker er umulig Kan jo nevne noen favorittforfattere isteden: Dean Koontz, Nora Roberts, Dick Francis, Robert Jordan, Jean M. Auel, og blant akvariebøker, Ulrich Schliewen "Akvariefisker".
Har lest bøkene til Jan Guilou, det er fire bøker de heter: veien til jerusalem, tempelridderen, riket ved veiens ende og arven etter arn. Disse bøkene, synes hvertfall jeg, må være blant de ti beste bøkene som noen gang har blitt laget. Mamma og Pappa syntes også disse bøkene var veldig bra. Anbefaler alle som kan å lese å lese disse bøkene.
bøker
Hei..syns Jan Guilou er konge,anbefaller alle å lese bøkene hans...
Den største ulempen og den største fordelen med å være medlem i bokklubb er at man glemmer å avbestille "månedens bok".
Da får man av og til helt fantastiske bøker som man aldri tenkte å lese! (Man gidder jo ikke returnere, og det VET bokklubbene!
En av de beste bøkene jeg har av denne sorten er "Historien om Pi".
De første 100 sidene er TREIGE, men så tar det helt av. Men den krever sin leser.

Jasper Fforde skriver noen fantastiske bøker (finnes ikke på norsk, leser dem på engelsk) om den litterære detektiven Thursday Next...
Knut Hamsun, Markens Grøde og Landstrykere.
Ellers går det mest i (frivillig) faglitteratur type Marx/Engels. :p
Plussmedlem
John Steinbeck Bl.a. Om mus og menn, Vredens druer, Øst for Eden.
Ernest Hemingway Bl.a. Den gamle mannen og havet, Klokkene ringer for deg, Farvel til våpnene...

Også sans for bøkene til Mikkjel Fønhus.
Innhaugsfolket, Anne Karin Elstad (roman)

beste boka jeg har lest
Liker noen av bøkene fra TL klubben. Også leser vi denne på skolen nå.. Kjempe bra bok
Inaktiv bruker
Leser faktisk en bok som heter Pappa Politi
Inaktiv bruker
Her er linkene til de andre bøkene:

Keeperen til Tunisia

Tause Skrik
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap