- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hva gjør dere for litt R&R ?
Hva gjør dere for litt R&R ?
Så er det fredag og jeg sitter her og koser meg med litt snack og brus.
Nå skal jeg ta en pause og ta en god dusj. Full pakke. Steam og masasjepå rygg og nakke. Barbering av legger og en god bodylotion følger med så ikveld skal jeg skjemme meg bort skikkelig.
Hva gjør dere da jenter ?? For å skjemme dere skikkelig bort og kose dere ?
Mvh Linka
Nå skal jeg ta en pause og ta en god dusj. Full pakke. Steam og masasjepå rygg og nakke. Barbering av legger og en god bodylotion følger med så ikveld skal jeg skjemme meg bort skikkelig.
Hva gjør dere da jenter ?? For å skjemme dere skikkelig bort og kose dere ?
Mvh Linka
Postet 21.09.07 kl 23:31
Postet 21.09.07 kl 23:41
AggiNei... Hva gjør jeg? Koser meg med karene... Ser kanskje litt tv, og så akvaforum, da... :) I dag har jeg vært på kino med datteren min. Vi så Shreck3. Artig film. Noen som vet hvor man får tak i disse grønne hårbøylene med shreck-ører, forresten?
Har du så mange karer, du da? Jeg har bare en og han har lagt seg...
Postet 21.09.07 kl 23:47
Hva jeg gjør for å skjemme meg bort? Først et bad (i mitt eget lille akvarium ), med deilig godlukt, og en god bok eller tegneserie i hånda. Deretter popcorn og cola foran TV-en og/eller pc-en, med bikkja ved siden av meg. Eller foran et av yndlingsakvariene mine (hvis bikkja vil la meg se). Der kan jeg sitte en time og bare glo. Kanskje jeg lager meg noe god mat. Kanskje jeg til og med sminker meg (noe jeg vanligvis kun gjør når jeg skal gå i selskaper), rett og slett bare for å prøve litt. Jeg er ikke akkurat ei dolle, sånn til vanlig.
Egentlig er jeg flink til å kose meg nesten hver dag. Særlig med popcorn og Cola foran tv-en eller pc-en. En deilig måte å avslutte dagen på.
Jeg håper etterhvert at jeg skal bli kjent med flere som liker å skravle akvarier og fisk på telefonen. I så fall hadde nok det også blitt en del av det å kose seg Jeg elsker å snakke om fiskene mine! Men med en heller uinteressert familie (som jeg egentlig snakker med ganske sjelden), savnes den muligheten hos meg. Nå er popcornet og Colaen fortært for i kveld, så nå er det vel på tide å komme meg til sengs, og soooove.
Egentlig er jeg flink til å kose meg nesten hver dag. Særlig med popcorn og Cola foran tv-en eller pc-en. En deilig måte å avslutte dagen på.
Jeg håper etterhvert at jeg skal bli kjent med flere som liker å skravle akvarier og fisk på telefonen. I så fall hadde nok det også blitt en del av det å kose seg Jeg elsker å snakke om fiskene mine! Men med en heller uinteressert familie (som jeg egentlig snakker med ganske sjelden), savnes den muligheten hos meg. Nå er popcornet og Colaen fortært for i kveld, så nå er det vel på tide å komme meg til sengs, og soooove.
Postet 21.09.07 kl 23:50
Postet 21.09.07 kl 23:51
Endret: 21.09.07 kl 23:52
Shiramor[QUOTE=Aggi]Nei... Hva gjør jeg? Koser meg med karene... Ser kanskje litt tv, og så akvaforum, da... :) I dag har jeg vært på kino med datteren min. Vi så Shreck3. Artig film. Noen som vet hvor man får tak i disse grønne hårbøylene med shreck-ører, forresten?
Har du så mange karer, du da? Jeg har bare en og han har lagt seg...[/QUOTE]
Hehe.. ja det høres ut som sambo. Han bare rister på hodet når jeg sitter oppe å skriver her. Tror han snart begynner å tro at jeg har flere elskere/elskerinner her siden det blir akvaforum isteden for sengekos..
Akkurat nå er han på ferie sammen med våre to gutter så nå er det fritt frem for meg. Kan sitte her til i morgen hvis jeg vil.
Linka
Postet 22.09.07 kl 00:42