Har du på deg rødt i dag? I sympati overfor befolkningen i Burma?

Jeg sitter her uten klær, fordi jeg ikke finner noe rødt i skapet mitt.
Hva skal jeg da gjøre? Ikke at det vil gjøre noen forskjell for Burmesere, men skulle gjerne ha vist litt solidaritet...
Det funker ikke like bra med rosa, lilla eller orange? :S

Hva har du på deg i dag?
Jeg er full av sympati, men noe rødt har jeg ikke på meg. Skapet er vel ikke akkurat pakket med røde skjorter heller, måtte vært en United drakt isåfall :P

Forøvrig heter det vel Myanmar nå? Jaja, NRK kaller jo Helsinki for Helsingfors enda så :P
Det å ta på seg en rød skjorte i sympati, må vel være en ypperlig anledning for alle som har røde fotballdrakter... For når ellers skal man få brukt dem, hvis man ikke er i/på fotballkamp?
Plussmedlem
Eg har på meg ein raud hettegenser i solidaritet.
Plommerød-lilla ble jeg i dag. Eneste jeg kunne finne.
Trine T
[URLBLOCK1]

For en megataper!
Men han ender vel opp som en godt betalt næringslivsleder han også
Blir rød hettegenser i dag.
Rød bakgrunn på VG...

Skal prøve å trå varsomt her. Men mediene har altfor mye makt over hva vi skal mene i dag. Det skjer faktisk verre ting enn det som skjer i Burma den dag i dag. Er det det at det er en Nobelpris vinner der som gjør dette så spesielt?

For meg er det jo en SELVFØLGE at man støtter dette, trenger man virkelig ha på seg en rød overdel for å si at man ikke liker militærdiktatur? :P
Plussmedlem
biXen
..., trenger man virkelig ha på seg en rød overdel for å si at man ikke liker militærdiktatur? :P

Nei, selvfølgelig ikke

Men jeg fant fram en rød t-shirt (og shorts). Sola skinner i dag
Rødt skjerf, røde sko

For øvrig var det gutta på jobben som imponerte mest i dag, tror det var 100% oppmøte med rød t-skjorte eller genser! (Blant jentene ca 50% vil jeg tro).

Jeg synes det er flott med kampanjer som gjør at den "lille mann og kvinne" også engasjerer seg! -Ikke koster det noe, og ikke bruker det av tiden din. Denne gangen kan vel alle som ikke er heltidsnudister være med? (Hadde visst ingen rød genser jeg heller, Aggi, men et eller annet rødt eller rødlig plagg har vel de fleste, jeg fant som sagt sko og skjerf).

Mest sannsynlig skaper det heller ikke fred i denne omgang, men kanskje èn her og der gjennom dette oppdager at det går an å engasjere seg av andre grunner enn de rent egoistiske, og uten at du må legge om hele livet ditt av den grunn.

Og har dagens kampanje gjort bare ET menneske i denne verden mer engasjert, ja da mener jeg det var vært det!

PEACE
Kan jeg spør om en ting?
Hvorfor er det akkurat rød?

Jeg tenkte ikke helt på det jeg... Men er ikkenoe greit.
Plussmedlem
Odd Espen
Kan jeg spør om en ting? Hvorfor er det akkurat [B]rød[/B]?

Kappene til munkene er jo ganske rød...Kanskje derfor..?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap