Når man tror man har sett det meste.

Nå dretter jeg bnåde fisk og fugl, men dette er i grunn allikevel ikke noe for meg altså.
Jøss, det var merkelig. Skjønner ikke helt poenget, må le litt for meg selv: Ser for meg luringen med den gode ideen. Jeg liker fisk og jeg liker fugl, men har ikke plass til både akvarium og bur - hva i all verden skal jeg gjøre?
Tenke, tenke, tenke..... Eureka! Jeg lager et burium! og sim salabim hadde han patenten i orden og levde lykkelig og bekymringsløst resten av livet.
Gry
Nå dretter jeg bnåde fisk og fugl, men dette er i grunn allikevel ikke noe for meg altså.[URLBLOCK1]

Eh, hvordan renser man fugleburet?:p Jeg kan ikke se noe annen "inngang" enn i toppen, så kan være litt problematisk med bunnen?:p

EDIT: Jeg hadde heller hatt et akvarium i fugleburet:p
Odd Espen
EDIT: Jeg hadde heller hatt et akvarium i fugleburet:p

Tror ikke det. :-P Tenk all fugledritten man må vaske av akvariet til enhver tid. Jeg har hengt opp akvariebakgrunner bak fugleburene, for å unngå alt som ellers vil havne på veggen. De greier til å med å drite på veggen OVER fugleburene. Ikke spør meg hvordan de får det til!
Dyrehagen
[QUOTE=Odd Espen] EDIT: Jeg hadde heller hatt et akvarium i fugleburet:p

Tror ikke det. :-P Tenk all fugledritten man må vaske av akvariet til enhver tid. Jeg har hengt opp akvariebakgrunner bak fugleburene, for å unngå alt som ellers vil havne på veggen. De greier til å med å drite på veggen OVER fugleburene. Ikke spør meg hvordan de får det til!
Hehe... Flyvebæsj vettu!
Jeg fant min egen vri på dette temaet: Akvarium i akvarium. Hadde det stående i vinduskarmen. Fiskene spekulerte fælt på hva dette var for noe nytt.
Vet ikke om det her akvariet er nevnt før, men tar det med:

Impossible Fish Tank

Er det mulig? :-O (Ganske vått på gulvet der)
Shiramor
Vet ikke om det her akvariet er nevnt før, men tar det med: [URLBLOCK1] Er det mulig? :-O (Ganske vått på gulvet der) :-D

Det der så sprøtt ut. Trodde først det var manipulert, til jeg leste comments under at den øvre delen var stengt av. Da virker det litt logisk, men fortsatt litt risikabelt Jeg ville jeg holdt meg unna et slikt kar om jeg ikke var sikker på at gulvet tålte endel vann.
Hehehe... Den der fuglegreia, er nok bare et synsbedrag. Studer sandbunnen, og man vil se at fugleburet står bak akvariet, og ikke inni. Det er brukt samme/lignende sand begge steder for å lure øyet, men man kan ikke lure perspektivets lover.

Det er forøvrig et gammelt triks å sette dekorasjon bak karet for å illudere et større kar. Vanligvis er det snakk om planter, stein, eller rett og slett aqua-nips...

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap