Sjekk denne

Helt utrolig at firmaet
herkan skrive at "det passer ypperlig til gullfisk"
Ikke kjekk den der nei. (Du mente sikkert sjekk denne?)Blir vel for lite til noe levende. Tror nok salte fisker fra Maarud hadde passet bedre i den der. Hvis åpningen på toppen er stor nok til å få knyttneven opp igjen da....
Vet du Bettina - jeg så denne i går og ble like opprørt. Var bare en "post innlegg"-knapp unna å lage akkurat denne tråden.

Sendte istedet en "meld din interesse om dette produktet" mail til dem, med mine synspunkter samt link til gullfisk i fiskebasen.

Triops hadde kanskje gått?
Snegler... Som straff for at de er så kjipe, rett og slett...
SoVe
Ikke kjekk den der nei. (Du mente sikkert [I]sjekk denne[/I]?)Blir vel for lite til noe levende. Tror nok salte fisker fra Maarud hadde passet bedre i den der. Hvis åpningen på toppen er stor nok til å få knyttneven opp igjen da....

Jeg sliter enormt mye med skriving. Leser igjennom innlegg 10 ganger før jeg poster. Men er jeg ivrig og skal forte meg, blir det mye feil. Nesten alltid må jeg også endre og rette innlegg pga teite skrivefeil.
Og innlegg håper jeg likevel du fortsetter å legge inn på tross av fare for evt skrivefeil Vi leser ikke her inne for å lære norsk rettskrivning!
Har sendt dem en litt "sint" mail, med link til fiskebasen her. Dette tar kaken altså!
Bettina
[QUOTE=SoVe]Ikke kjekk den der nei. (Du mente sikkert [I]sjekk denne[/I]?)Blir vel for lite til noe levende. Tror nok salte fisker fra Maarud hadde passet bedre i den der. Hvis åpningen på toppen er stor nok til å få knyttneven opp igjen da....

Jeg sliter enormt mye med skriving. Leser igjennom innlegg 10 ganger før jeg poster. Men er jeg ivrig og skal forte meg, blir det mye feil. Nesten alltid må jeg også endre og rette innlegg pga teite skrivefeil.

Ikke noe alvorlig skrivefeil dette. Jeg trudde du mente det som ironi jeg...

Det kunne kansje vært en stilk hornblad i den!;p
Odd Espen
[QUOTE=Bettina][QUOTE=SoVe]Ikke kjekk den der nei. (Du mente sikkert [I]sjekk denne[/I]?)Blir vel for lite til noe levende. Tror nok salte fisker fra Maarud hadde passet bedre i den der. Hvis åpningen på toppen er stor nok til å få knyttneven opp igjen da....

Ikke noe alvorlig skrivefeil dette. Jeg trudde du mente det som ironi jeg...

Det kunne kansje vært en stilk hornblad i den!;p

Nei, det var ikke noe ironi, men jeg er klar over problemet og dobbel sjekker flere ganger hva jeg har skrevet før jeg poster.
og selv etter det, må jeg inn å redigere.....fint at det er muligheter til å rette opp feil.
Jeg tror dette produktet hadde egnet seg best som blomstervase
Bettina
Jeg tror dette produktet hadde egnet seg best som blomstervase

Eller som et smykkeskrin :P
Inaktiv bruker
Det der er jo fiskemishandling
Tror jeg skal skaffe meg en sånn en, og ha 2-3 gullfisker oppi :P... Stakkars fisker....
Kristin&fiskene
Tror jeg skal skaffe meg en sånn en, og ha 2-3 gullfisker oppi :P... Stakkars fisker....

eller hva me et par discus? he he
Oppdrettskar for Diskus! God Idee :P
Diskus? Må ikke gi Frank grå hår nå
he he.... tror det ville blitt et bra kar med noen røtter, planter, en utvendig eheim og et diskus lekspar, obs, nå holdt jeg på å glemme varmekolben, diskus vil jo ha det litt varmt også
Inaktiv bruker
Kunne jo hatt en øret oppi der hehe
Tenkte jeg skulle kjøpe et sånn akvarie å lage et artskar for voksne Pleco XD
Gjedde hadde jeg tenkt å ha oppi! :P De er stygge!
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap