En artig historie... :)

Jeg har en sønn på 1.5 år, og jeg må si de er artige i denne alderen!
Her forleden dag skulle jeg kvitte meg med noen slitne vinkeltetraer, og fant ut at den raskeste måten å gjøre dette på var å flushe dem i do etter avliving.
Sønnen min observerte prosessen iherdig, og for moro skyld vinket jeg ned i dassen og sa hadet til fisken i det jeg dro i snora.
Tenkte liksom ikke at denne handlingen kunne få konsekvenser, men det gjorde den...
Hver gang do døra står åpen nå, så er guttungen der kjapt, lokker opp lokket og står og skriker hadet ned i dassen etterfulgt av en intens og iherdig flushing.
Besteforeldrene lurte fælt på hva det var han dreiv på med innpå der, og jeg lo så jeg skreik!

Måtte bare dele historien med dere, da en god latter forlenger livet!
Hehehe.. en skal tidlig krøkes skal man en god akvarist bli.

Mvh Linka
hahaha xD artig unge ja!

men hvorfor drepte du dem?
naits
hahaha xD artig unge ja! men hvorfor drepte du dem?

Fordi det kosta meg så lite å gi dem et kakk i hode istedenfor å la dem fryse ihjel nede i dassrøra
akvafil
[QUOTE=naits]hahaha xD artig unge ja! men hvorfor drepte du dem?

Fordi det kosta meg så lite å gi dem et kakk i hode istedenfor å la dem fryse ihjel nede i dassrøra

jeg mente hvorfor den i utgangspunktet skulle dø, hvorfor ikke bare la den svømme rundt i akvariet til den stryker med?
Likte dem dårlig, blei for mange sølvfarget fisk i karet. Har 8 sølvfarget cory, 4 sae og 2 scalarer og det ble litt mye silver.. Kunne heller tenkt meg en stim med kardinaler.
Prøvd å selge de?:p Vinkeltetra er en fin fisk, sikkert mange som ville kjøpt de av deg hvis du spurte
De lå til salgs her på forumet for en symbolsk sum ganske lenge før dem tok reper'n... Dårlig oppslutning gitt, enda dere hadde fått dem kasta etter dere
akvafil
De lå til salgs her på forumet for en symbolsk sum ganske lenge før dem tok reper'n... Dårlig oppslutning gitt, enda dere hadde fått dem kasta etter dere ;)

Legg det på gies bort neste gang da=)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap