Rekord i antall medlemmer på akvaforum på en gang!

Hvem blir med på at i morgen (7 oktober 2007) klokka 20:00 så prøver vi og slå rekorden på hvor mange medlemmer som har hvert på samtidig? hvem blir med? altså vær pålogget i morgen (7 oktober 1007) klokka 20:00 !
Veldig OT dette her, men hvorfor har du hakekors på avataren din? Du vet vel hva det betyr?

Mulig jeg er logget på kl 20 i morgen, men kan ikke garantere noe, for det er midt i leggetiden til ungen.
det er fisker i avataren min, men hva betyr hakekors?
Det hvite ornamentet i avataren er i form som et hakekors, og er et nazi-tegn.
De som bruker dette tegnet viser at de sympatiserer med nazister. Hitler var nazistenes leder under andre verdenskrig. De var ansvarlig for å slakte ned mennesker på det groveste.
-Altså ikke et tegn som er lurt å bruke eller imitere.
Aggi
Det hvite ornamentet i avataren er i form som et hakekors, og er et nazi-tegn. De som bruker dette tegnet viser at de sympatiserer med nazister. Hitler var nazistenes leder under andre verdenskrig. De var ansvarlig for å slakte ned mennesker på det groveste. -Altså ikke et tegn som er lurt å bruke eller imitere.

Oijjda..
Sorry visste ikke det jeg :S
Er bare 13 år eller om 18 dager da..
Ment som om at det skulle være fisk
Du tar nok feil ang tegnet Aggi. Dette er et symbol Metallica bruker og har designet, det har ikke opphavet sitt fra hakekorset(som forøvrig er et elgammelt positivt symbol), men derimot fra ninjastjernen.
Legger ved et bedre bilde slik at du kan se at det ikke ligner hakekorset(forresten no skikkelig dritt at Hitler ødela betydning til dette korset - idiot!).
Åja hun mener bildet mitt jeg trodde hun mente ''fiskene'' mine i signaturen min:
Måtte endre filtype på bildet gitt
Elsker metallica, var på konsert med dem 10 juli
Hører du også mye på metallica eller?
Aha! Det var faktisk helt umulig å se på en 15-tommer. Da Beklager jeg
Absolutt. Gjennom mange, mange år. Og ja, jeg var der

Men dette er ikke helt forumet for det syns jeg
Nei gå inn på profilen min, også på trådene mine så har jeg opprettet en metallica fanclub gruppe ;D join den
Klippet ut den delen av tegnet som er til venstre i symbolet. Symbolet blir betegnet som ninja-stjerne, men er bygd opp av Metallica's M i deres opprinnelig logo.
Er nok vokalisten som har sittet og lekt seg litt og endt opp med å snu og vende på sin egen M.
Typisk hetfield xD
Men join gruppa a?
Som sagt, syns ikke dette er helt stedet for dette Måtte bare kommentere innlegget til Aggi, og det var jo vellykket siden hun trakk tilbake sine uttalelser da bakgrunnen for symbolet var forklart.

MEN... ROCK ON!
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap