Litt magi sånn på kvelden?

Kom over denne snutten:
Magi
Jeg sjønner bare ikke åssen de får det til...
Fatter det ikke jeg heller.. Det burte jo være filmtriks av noe slag?
Kanskje han er et landmine-offer med fjernstyrt underkropp? :O
Likte den der. Brutal og bra gjennomført
Wow!
Hvordan...?

Argh! Nå kommer jeg iværtfall ikke til å få sove >_
Regner med du fant den på siden min, Shiramor, og som jeg skriver der så er dette bekreftet å være et skikkelig film/kameratriks, og altså ikke magi i det hele tatt. Det er det som er så synd i disse tider, vi blir lurt trill rundt, men det er jo artig da! Hihi!
Gry
Regner med du fant den på siden min, Shiramor, og som jeg skriver der så er dette bekreftet å være et skikkelig film/kameratriks, og altså ikke magi i det hele tatt. Det er det som er så synd i disse tider, vi blir lurt trill rundt, men det er jo artig da! Hihi!

Åh, jeg fikk ikke med meg det, da hadde jeg ikke lagt den inn. Men jeg fikk med meg laserlys-triks-filmen, den var bra også
Shiramor
[QUOTE=Gry]Regner med du fant den på siden min, Shiramor, og som jeg skriver der så er dette bekreftet å være et skikkelig film/kameratriks, og altså ikke magi i det hele tatt. Det er det som er så synd i disse tider, vi blir lurt trill rundt, men det er jo artig da! Hihi!

Åh, jeg fikk ikke med meg det, da hadde jeg ikke lagt den inn. Men jeg fikk med meg laserlys-triks-filmen, den var bra også

Ja den var kjempe bra den og! Liker å bli lurt jeg, så lenge det ser bra/ekte ut, så det gjør meg ingen ting om det er juks og fanteri. :0)
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap