Aktuelt på TV

Kl. 20.00 går det en dokumentar på Natural Geographic om:
Reise i Amazonas; Vannverdener. Kanskje noen er interessert?

Håper ellers at andre kan komme med tips om aktuelle program i denne tråden. Ser jo mer på AF enn på TV-oversikten for en ørten kanaler.
Til felles nytte, altså.

Det skal jeg få med meg!
Dette var et litt artig program å få med seg selv om det ikke var veeldig mye om fisk da.. Har du sett BBC sitt program "Amazon abyss"? Veldig bra!
Men dette programmet i går hadde jeg ikke fått med meg hadde det ikke vært for denne posten så takk for det!
Mvh Asle
Emil
gjikk det i går ? !

Ja. Ukedag bør vel komme med også
(Men under teksten i første innlegg så kan du se at det ble postet i går).
hehe , faen det skulle jeg se xD går det i reprise noen gang ?
har sett det en gang før men vill så gjerne se det igjenn

jah bless
De pleier å sende opp igjen sånne programmer.. men jeg har ikke sjekket..
Men se på nettsidene dems
sweeet, takker asle

jah bless
Bare hyggelig!
Både BBC og Nat Geo (BBC eier vel egentlig Nat Geo tror jeg) Lager urolig gode programmer.
Kan som sagt anbefale på det sterkeste å se "Amazon Abyss", BBC har sendt en dykkeekspedisjon til Amazonas, både i klartvann og sortvann.. Tror den er å få kjøpt på DVD, men har og sett at den har gått flere ganger på BBC.
Mvh Asle
fett skal sjekke det ut , sitter selv paaal foran tv å ser på nat geo canel
de er konge
Her var den! Blue Planet spesial versjon med blant annet Amazon..
Dette ble jo litt Off-Topic i forhold til aktuelle TV programmer da..
Inaktiv bruker
Mitt favorittprogramm går på Animal Planet og handler om surikatter, det heter Famillien Værhår på norsk, der vi følger denne surikattfamillien, når de eter, når de er i krig med Zappa gruppen ( de onde )

Deter ett artig dyreprogram og alt er helt sant
I dag, søndag:
21:00 Dyreliv spesial på Animal planet

Den er nesten to meter lang og holder samme marsjhastighet som en ubåt, men Robo-shark er en frittsvømmende animatronisk hai med et kamera i nesen som filmer alt det som skjer.

Vet ikke hvor aktuelt dette er, men noe fisk viser dem vel.
Shiramor
I dag, søndag: 21:00 Dyreliv spesial på Animal planet Den er nesten to meter lang og holder samme marsjhastighet som en ubåt, men Robo-shark er en frittsvømmende animatronisk hai med et kamera i nesen som filmer alt det som skjer. Vet ikke hvor aktuelt dette er, men noe fisk viser dem vel.


Tøft, det skal jeg se
I dag, lørdag, på Animal planet:

23:00 Merkelig natur: Merkverdige partnere
Mennesket konstruerer snodige fellesskap med andre dyr, slik som fiskerne i det sørlige Brasil som har skapt et felles fiskeprosjekt sammen med lokale, ville delfiner.

Fremdeles ikke så akvarie-relatert antagelig, men er det ferskvannsdelfiner som er filmet så kan man jo se på hvordan biotopen er der?

01:00 Storslått natur: Dypet
Hvert år vandrer millioner av sardiner opp kysten av Sør-Afrika og inn i de ventende kjeftene til de dødeligste rovdyrene i havet. Hva får dem til å foreta denne selvmordsreisen?

For de som er interessert i fisk generelt.
Alle 5 episodene av Amazon Abyss ligger klar til å lastes ned på Mininova.
Kanonserie.

Kan noen hlelpe meg å laste ned Amazon Abyss,eller er det noen som har den lastet ned?
Hans Ludvig Jenssen
Kan noen hlelpe meg å laste ned Amazon Abyss,eller er det noen som har den lastet ned?


Dersom du ikke har et bittorrent program må du laste ned et. Jeg bruker Utorrent, og er kjempe fornøyd med det. Etter at du har installert programmet er det en fordel å konfigurere litegranne, slik at filene du laster ned havner et sted der du finner de igjen. Det gjør du under Valg -> Instillinger.

Deretter går du inn på www.mininova.org og taster Amazon Abyss i søkefeltet.
Der får du opp endel alternativer. Klikk på det du vil ha og i neste skjermbilde trykker du download torrent.
Deretter vil du få opp en boks som spør hva du vil gjøre med denne filen og her velger du å åpne filen. Da skal Utorrent starte og du bekrefter med ok for å legge til torrenten.

Du må nok være tålmodig, det er nok ikke så mange som laster opp.

Håper dette var til hjelp.
Jeg ser at noen av Amazon Abyss nedlastningene krever registrering for å kunne lastes.
Hvor kan man laste ned Uttorrent fra?
Tilfeldig bekjentskap
© RHD2011
Reklame for plussmedlemskap