Forslag til jobb i Bergen:)

Hei, fredag 2. november har skolen vår u-landsaksjonen "Hei verden", noe som ligner på "Operasjon Dagsverk", at du må tjene minst 250kr på en dag. Og jeg og en venn prøver så hardt med å få tak i en jobb, og det skulle jo helst vært noe innen akvaristikk.
Vi har allerede spurt Bergen Akvarie, Bergen Zoo, Tropehagen Zoo, Norske zoo og frø (Åsane) og Buddy (Åsane), men alle var fullt
Noen som har tips til andre, helst litt morsomme, jobber i Bergen?
Da jeg gikk på videregående, var det noen klassekamerater av meg som kidnappet en av lærerne, og krevde løsepenger fra lærerrommet, til inntekt for Operasjon Dagsverk
Dyrehagen
Da jeg gikk på videregående, var det noen klassekamerater av meg som kidnappet en av lærerne, og krevde løsepenger fra lærerrommet, til inntekt for Operasjon Dagsverk :-D

Hehe, smart... men kanskje litt uaktuellt for meg
Hehe, Idag hadde vi Operasjon Dagsverk... SLITSOMT!!!:P
Og jeg bor ved oslo så jeg vet ikke om noe i Bergen, SOrry
Vanskelig å finne noe akvaristisk, hvis du har trålet gule sider for zoobutikker, og i tillegg spurt på akvariet. Her er andre tips som kanskje kan være noe?:

Havforskningsinstituttet? Fortell om interessen din, og spør om de har noe interessant for deg.
Veterinærklinikk? Slå opp i gule sider...
Zoologisk museum?
Bryggen museum?
Stend jordbruksskole?
Garnes besøksgård?
Bergen travpark?
Hurtigruta?
Her er det bare å bruke fantasien, så går det nok greit
Aquazoo.no? De holder til i Bergen. Men om det er så festlig å jobbe i en nettbutikk, vet jeg ikke
Nettbutikken aquazoo er ikke bare en nettbutikk, det er 200% dyrebutikk, som holder til på Kilden senter på Nordås.

I tillegg så har vi Bergen akvarieutleie, kanskje de kan hjelpe? Eller jeg mener, kanskje du kan hjelpe dem?
Buddy på Vestkanten da?
De har ihvertfall tatt inn folk før når det har vært OD.
Prøv å finne noe som ligger i nærheten av der du bor eller skolen du går på. Skal du busse rundt hele byen kan du like gjerne betale pengene av egen lomme. Siden det bare er snakk om 1 dag ville jeg tatt til takke med omtrent hva som helst.
Så først nå at du bor litt utenfor byn, hva med Eikås Motorsportsenter da?
Eventuelt noe i Knarvik?
Det ble til slutt Rimi i Knarvik senter, et sted som ligger 10 min fra meg, og der er det faktisk en liten mulighet for meg å få en liten fastjobb og
Tilfeldig bekjentskap
© Roy Olsen
Reklame for plussmedlemskap