Hund eller rev?

Så denne liggende ved en elv når jeg var på steinjakt i helgen.

[External Image]

Så hva tror dere det er ?
Dette er jeg ganske sikker på er en rev, går ann å sjekke tannstillingen hvis du vil være sikker.. husker ikke i hodet forskjellen nå,men kan finne det ut
Med den halen (blant annet) er det ganske sikkert en rev
Ja ser ut som en revehale men jeg synst hode så ut som en hund.
Æsj, sier jeg også...

Synes også den halen minner mye om en rev ja.
Æsj, versjon 3: Æsj, bæsja-bæsj! Æsj, bæsja-bæsj! Hvem er det som har bæsja? Kan det være reven som har kræsja?
Pleier ikke rever ha hvit haletipp, forresten?
Egentlig, når jeg tenker meg om, så synes jeg pelsen ser veldig mørk ut til å være rev?

Plussmedlem
Carrera
Egentlig, når jeg tenker meg om, så synes jeg pelsen ser veldig mørk ut til å være rev?

Dyret har tydelegvis ligget lenge ute. Pelsen blir også etterkvart fortært av organismar, og det kan godt vera bakterier som har misfarga pelsen. EIn ser antydning til lysare pels nærmare halerota.
Ah, ok. Jeg klarte ikke studere bilde så lenge...
Svært mange hunder har den fargen like ved halerot og urinåpning. Dette er fordi urinen farger og bleker pelsen, slik at den blir gul/rødbrun.
Inaktiv bruker
Tipper det er en hund. Reven har jo mye lengre hale. Hvis man ser på lengden på halen i forhold til bakbeina... Synes ikke hodet ligner en rev heller.

Uansett hva det er, så lurer jeg på hvilket dyr som har revet opp buken på den... :S
Aggi
Uansett hva det er, så lurer jeg på hvilket dyr som har revet opp buken på den... :S

Ikke si sånt...

*ser hovedinnlegger er fra samme sted som meg, og jeg går daglige turer i skogen*
Carrera
[QUOTE=Aggi]Uansett hva det er, så lurer jeg på hvilket dyr som har revet opp buken på den... :S

Ikke si sånt...

*ser hovedinnlegger er fra samme sted som meg, og jeg går daglige turer i skogen*

Hehe du kan nok være trygg, var ikke i trondheim jeg så denne krabaten
Nå må det ikke ta helt av her da.. Er helt naturlig at dy dør. Hva som har spist på dyret kan være så mangt, kråke, katter, grevling, rev, you name it..
De første som kommer er vel kråke.. Er ganske sikker på at dte er en rev, ut i fra bildet..er litt vanskelig å se, men har vært med på flere kadaverfunn av rev i forbindelse med mine studier.. Det er helt naturlig..
Ens død er en annens brød, er det ikke så?
Hadde det vært hund så hadde det kanskje vært litt mere merkelig da vil jeg tro noen hadde kaste den på elva..
Tilfeldig bekjentskap
© Benny Rytter-Johansen
Reklame for plussmedlemskap