- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Gunstig mobilabonnement Ucan2-soho?
Gunstig mobilabonnement Ucan2-soho?
Jeg skal bytte abonnement fra Stjelenord til noe rimeligere.
Jeg ser Ucan2- soho har tilsynelatende gunstige tilbud, der man kan ringe/sende sms og mms gratis til alle som har samme abonnement, + netcomkunder.
Høres ikke det helt fantastisk ut? Hvis jeg ikke velger ny telefon, så blir 100 kr omgjort til ringetid hver måned, og dette vil si en reell kostnad på 28 kr i måneden.
Hvor ligger hunden begravet? Var den hunden som dukket opp i en annen tråd her en av soho sine kunder? ;P
Er det noen som kjenner til dette abonnementet, og vet om det følger datatrafikk med, og evt. kostnaden på dette?
Hjelp meg å spare litt penger, sånn at jeg har råd til litt fisk
Jeg ser Ucan2- soho har tilsynelatende gunstige tilbud, der man kan ringe/sende sms og mms gratis til alle som har samme abonnement, + netcomkunder.
Høres ikke det helt fantastisk ut? Hvis jeg ikke velger ny telefon, så blir 100 kr omgjort til ringetid hver måned, og dette vil si en reell kostnad på 28 kr i måneden.
Hvor ligger hunden begravet? Var den hunden som dukket opp i en annen tråd her en av soho sine kunder? ;P
Er det noen som kjenner til dette abonnementet, og vet om det følger datatrafikk med, og evt. kostnaden på dette?
Hjelp meg å spare litt penger, sånn at jeg har råd til litt fisk
Postet 01.11.07 kl 00:45
Endret: 01.11.07 kl 00:54
For meg er dette helt ukjent, men det er veldig mange forskjellige tilbud i dag fra forskjellige operatører. Greia er vel å finne noe som lønner seg, for hver enkelt ift bruken man har.
Jeg personlig har et nettverk rundt meg av venner og familie som har chess, derfor er det veldig gunstig for meg å ha et chess ab med tilsvarende chess friends.
Ringer, sender sms/mms gratis til ALLE chess kunder i hele Norge. Dette har redusert min tlf regning MYE. Det er jeg veldig glad for, om 14 dager ankommer min nye akvastabil 250 liter med amazonas bakgrunn, T5 belysning. Men ikke bare pga sparte penger ved bytte av ab da....he he...
Men helt klart noe å tenke over, telefonselskaper tjener mye penger i løpet av et år på en middels bruker.....
Jeg personlig har et nettverk rundt meg av venner og familie som har chess, derfor er det veldig gunstig for meg å ha et chess ab med tilsvarende chess friends.
Ringer, sender sms/mms gratis til ALLE chess kunder i hele Norge. Dette har redusert min tlf regning MYE. Det er jeg veldig glad for, om 14 dager ankommer min nye akvastabil 250 liter med amazonas bakgrunn, T5 belysning. Men ikke bare pga sparte penger ved bytte av ab da....he he...
Men helt klart noe å tenke over, telefonselskaper tjener mye penger i løpet av et år på en middels bruker.....
Postet 01.11.07 kl 09:04
Så chess har noe lignende tilbud, altså? Ringer de også gratis til netcom-kunder?(Ble ikke chess kjøpt opp av netcom?)
Jeg byttet for noen år siden til tele2, for de hadde et slikt strippa tilbudsabonement. Men det er noe av det dårligste jeg har vært borti. Tok evigheter å sende og motta mms og sms, og mange ganger var det helt umulig å få sendt mms. Da jeg ringte den dyre kundetelefonen, så skylte de stadig på at de hadde serverproblemer. Vel, jeg ble lei av serverproblemene deres... ;P
Jeg byttet for noen år siden til tele2, for de hadde et slikt strippa tilbudsabonement. Men det er noe av det dårligste jeg har vært borti. Tok evigheter å sende og motta mms og sms, og mange ganger var det helt umulig å få sendt mms. Da jeg ringte den dyre kundetelefonen, så skylte de stadig på at de hadde serverproblemer. Vel, jeg ble lei av serverproblemene deres... ;P
Postet 01.11.07 kl 09:14
Postet 01.11.07 kl 09:22
Postet 01.11.07 kl 09:26
Postet 01.11.07 kl 10:05
Postet 01.11.07 kl 10:10
Postet 01.11.07 kl 10:42
Postet 01.11.07 kl 11:07
Postet 01.11.07 kl 11:15
Jeg har talkmore selv, og er kjempefornøyd. Spesielt gunstig fordi flere rundt meg har det samme. Slipper regning, men fyller på selv via nettsidene
.
Kort oppsummert
Ingen mndavgift
0,29 kr å ringe til andre talkmorekunder
0,60 til andre mob og fastnett
7,5 kr/mb for datatrafikk
0,34 kr for sms
.
Kort oppsummert
Ingen mndavgift
0,29 kr å ringe til andre talkmorekunder
0,60 til andre mob og fastnett
7,5 kr/mb for datatrafikk
0,34 kr for sms
Postet 01.11.07 kl 16:54
Postet 01.11.07 kl 16:58
Endret: 01.11.07 kl 16:59
Postet 01.11.07 kl 17:22
Det hadde ikke lønnet seg for meg. Jeg har som regel regning på 150 kroner fra Onecall. Vil vel ikke kalle 600 kroner gratis da :0) Hehe.Høyer'nJeg bruker Nutel! Ringer, sender SMS og MMS til alt og alle innenfor Norge for kun 599 i måneden. Fastpris er tingen :) Altså ett fett hvilken operatør du ringer til, det er gratis uansett
Postet 01.11.07 kl 17:25
Endret: 01.11.07 kl 17:25
Postet 01.11.07 kl 17:39
Postet 01.11.07 kl 17:59
Postet 01.11.07 kl 18:07
Postet 01.11.07 kl 18:24
Postet 01.11.07 kl 20:55
Postet 02.11.07 kl 02:47