Gunstig mobilabonnement Ucan2-soho?

Jeg skal bytte abonnement fra Stjelenord til noe rimeligere.

Jeg ser Ucan2- soho har tilsynelatende gunstige tilbud, der man kan ringe/sende sms og mms gratis til alle som har samme abonnement, + netcomkunder.
Høres ikke det helt fantastisk ut? Hvis jeg ikke velger ny telefon, så blir 100 kr omgjort til ringetid hver måned, og dette vil si en reell kostnad på 28 kr i måneden.

Hvor ligger hunden begravet? Var den hunden som dukket opp i en annen tråd her en av soho sine kunder? ;P

Er det noen som kjenner til dette abonnementet, og vet om det følger datatrafikk med, og evt. kostnaden på dette?

Hjelp meg å spare litt penger, sånn at jeg har råd til litt fisk
For meg er dette helt ukjent, men det er veldig mange forskjellige tilbud i dag fra forskjellige operatører. Greia er vel å finne noe som lønner seg, for hver enkelt ift bruken man har.

Jeg personlig har et nettverk rundt meg av venner og familie som har chess, derfor er det veldig gunstig for meg å ha et chess ab med tilsvarende chess friends.
Ringer, sender sms/mms gratis til ALLE chess kunder i hele Norge. Dette har redusert min tlf regning MYE. Det er jeg veldig glad for, om 14 dager ankommer min nye akvastabil 250 liter med amazonas bakgrunn, T5 belysning. Men ikke bare pga sparte penger ved bytte av ab da....he he...

Men helt klart noe å tenke over, telefonselskaper tjener mye penger i løpet av et år på en middels bruker.....
Så chess har noe lignende tilbud, altså? Ringer de også gratis til netcom-kunder?(Ble ikke chess kjøpt opp av netcom?)
Jeg byttet for noen år siden til tele2, for de hadde et slikt strippa tilbudsabonement. Men det er noe av det dårligste jeg har vært borti. Tok evigheter å sende og motta mms og sms, og mange ganger var det helt umulig å få sendt mms. Da jeg ringte den dyre kundetelefonen, så skylte de stadig på at de hadde serverproblemer. Vel, jeg ble lei av serverproblemene deres... ;P
Chess eies av TeliaSonera som også eier Netcom. Jeg har Chess + Friends og ringer gratis til en del av mine venner som også har Chess. Men såvidt jeg vet er det ikke gratis til Netcom. Uansett meget billig, og Chess har bra kundeservice, noe av grunnen til at jeg synes de er ok.
Da fikk jeg en mail om dataprisene (wap og slikt).
20 kr/mb, og da makspris 20 kr per dag. Er det en grei pris?
Aggi
Da fikk jeg en mail om dataprisene (wap og slikt). 20 kr/mb, og da makspris 20 kr per dag. Er det en grei pris?

Grei pris. Chess tar 14kr pr MB. Vet ikke om det er noe maks, men bruker man Opera Mini får man all data i litt mindre doser så tar lengre tid å overstige en MB samme hvem man bruker.
Jepp, jeg bruker opera mini. Et bra program.
Jeg for min del bruker ikke mobilen så mye, og da er onecall tingen 0kr i måneden
Ble tipset om denne siden.
Noen som kjenner til IPEA?
IPEA har jo litt av samme opplegget som onecall, men hvor etablert de er vet jeg ikke, derfor valgte jeg onecall
Jeg har talkmore selv, og er kjempefornøyd. Spesielt gunstig fordi flere rundt meg har det samme. Slipper regning, men fyller på selv via nettsidene
.
Kort oppsummert
Ingen mndavgift
0,29 kr å ringe til andre talkmorekunder
0,60 til andre mob og fastnett
7,5 kr/mb for datatrafikk
0,34 kr for sms
Jeg har også Onecall. Kjempe fornøyd. Slår de aller fleste på pris uansett.
Jeg bruker Nutel! Ringer, sender SMS og MMS til alt og alle innenfor Norge for kun 599 i måneden. Fastpris er tingen Altså ett fett hvilken operatør du ringer til, det er gratis uansett
Høyer'n
Jeg bruker Nutel! Ringer, sender SMS og MMS til alt og alle innenfor Norge for kun 599 i måneden. Fastpris er tingen :) Altså ett fett hvilken operatør du ringer til, det er gratis uansett
Det hadde ikke lønnet seg for meg. Jeg har som regel regning på 150 kroner fra Onecall. Vil vel ikke kalle 600 kroner gratis da :0) Hehe.
Nei, 599 er ikke så veldig gratis, det er jeg enig med
600 i måneden, faen da må man sitte en stund i tlf for at det skal lønne seg
Det verste er at med et slikt abonnement jeg har nå, så betaler jeg nesten så mye selv om jeg ikke ringer så mye. Bare fordi det er binding på telefonen... :S
Høyer'n
Jeg bruker Nutel! Ringer, sender SMS og MMS til alt og alle innenfor Norge for kun 599 i måneden. Fastpris er tingen :) Altså ett fett hvilken operatør du ringer til, det er gratis uansett

Jesus. Jeg hadde 600 i måneden i regning før, med Chess samt Friends tjenesten har jeg under 200.
Jeg har ca 100 kr i måneden nå, men jeg ser at jeg faktisk burde bytte til onecall... jeg ringer +/- 100 min i måneden og sender ca 50 sms. Nyttig tråd dette!
Greit til dere som bruker lite, men mine telefonregninger var som regel på rundt 2000 kr i måneden, så jeg sparer jo 1400,- pr måned og det er jo nesten 17.000 i året
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap