Lei uvane...

hmmm jeg har en lei tendens til å glemme å skrive . og , i mine inlegg merker at det kan jo bli litt forvirrende... hehe må jo nevne at jeg er fiske frelst men har litt fobi for slimete vesen... står å ber fisken trekke seg unna ved vannbytter og naboen måtte komme å fange plecon den ble for stor for meg hehe ikke minst knerting av snegler gjøres meg gummihansker og papir=P flere som har det som meg?
Det blir en vane... Jeg var nesten slik som deg for et år siden.
Joda, jeg turde å stikke hånda nedi, men turde ikke ta på sneglene.

Da rekene var nye, så syntes jeg det var som å stikke hendene nedi et kar med insekter... -Og jammen hendte det også at karet virkelig fikk besøk av insekter...
Nå stikker jeg hele armen nedi mosedotten med reker ved behov... Grøsser ikke et sekund.

Her om dagen måtte jeg rote nedi karet mens pumpa var av, og siden kontakten til pumpa er litt kronglete å komme til, så måtte jeg skru av en bryter som tar av både lys og pumpe. Jeg fikk en dask over hånda av både det ene og det andre vesenet, men hvilket vesen, aner jeg ikke. -Og det overrasket meg faktisk at jeg ikke brydde meg om det heller..
hehe hadde det vert meg så hadde jeg nok hoppet til veldig..
Trøst deg med at de er mye reddere enn du!

Søstra mi fikk sitt første akvarie på begynnelsen av 80- tallet. Hun takler enda ikke nærkontakt med fisker.. eller, MÅ hun gjør hun det, men hun freaker litt av det :P
Tror aldri hun vil venne seg til det.

Jeg bryr meg overhodet ikke.
Pusserekene i saltvannet feks er jo helt propell når man stikker hendene nedi vannet, jeg får flott manikyr hver gang
kjenner meg litt igjen i din søsters opplevelse der ja skal sies jeg har blitt tøffere en jeg var..=) men de er utrolig fasinernde og se på og drive med foruten å stikke hendene nedi, guppyr er litt inpåslitne hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap