Jeg vet ikke om dette er noe som burde tas her i det hele tatt. Hvis ikke får moderatorene bare slette denne tråden. Men jeg er desperat på jakt etter hjelp!
Jeg må trolig inn på sykehus igjen, så fort som mulig. Og denne gangen har jeg ingen som kan påta seg å passe bikkja mi. De fleste muligheter er utprøvd, og jeg er desperat. Er det noen hundevante mennesker der ute, i området rundt Østfold som kan ta inn ei bortskjemt bikkje i en periode (jeg vet ennå ikke hvor lenge det blir, og ikke 100% sikkert om det blir). Det MÅ være et hundevant menneske, ettersom en Münsterlander ikke er ei begynnerbikkje. Kaisa (den lille dere ser i avataren min), er på 1 1/2 år, og en freidig liten dame. Utrolig godt gemytt, men sta og foretaksom. Hun er heldigvis også barnevennlig. For å virkelig komplisere situasjonen, har hun også greid å prikke inn løpetida til denne krisa. Hun starta akkurat den moroa i dag. Det hun ikke er, er katte- og kaninvennlig. Dem har hun veldig lyst på. Ellers er hun en meget sosial hun, og elsker menneskelig kontakt. Og hun er stødig mellom ørene, så et opphold hos andre mennesker burde gå bra. Selv om hun nok kommer til å savne "mor".
Vet dere om noen som kan hjelpe meg? Neste steg blir annonse i avisa, og jeg har ikke lyst å overlate "ungen" min til folk hverken jeg eller noen jeg stoler på kjenner. Hva i alle dager skal man gjøre i en sånn situasjon? Råd, tips, og gode kontakter mottas med takk!