Hvor mye kan jeg få igjen for akvariet mitt? juwel 110l

Har nå begynt å gå lei akvarie-hobbyen, så da tenker jeg på å selge..
Akvariet er et 110L Juwel, ingen lekasjer ellernoe, noen riper i bakglasset og sånt, men ikke noe stort. Har også et Tetratec 1200 gående i det.
Kan hende dette er posta i feil tråd, da er det bare å flytte den; )

Takker for svar: )
Inaktiv bruker
alder? hva av utstyr førlger med det? innv. eller utv. tetratec?
Plussmedlem
Tetratec 1200 er et utvendig filter. Koster ca. kr 1000 ny.
Rekord 110 startsett på denne str koster gjerne rundt kr 1500,-
Brukt er brukt, så halv pris på akvarium/filter er ikke uvanlig. Alder har, som nevnt, også noe å si på prisen.
Bare å legge det ut med prisantydning...
Det er 4 år gammelt, så det jeg kan selge det for blir vel ca 1000-1200?
Tenker på å sende med tinga jeg har til det, slamsuger, bøtter, håv, steiner og sånt. Det er vel ikke overprisa nå?
Hadde nettopp min 160 liter ute til salgs. Juwel med bord og innvendig filter. La det ut til 2000,- og kunne solgt det for det. Startet det opp igjen og dagen etter ringte en som ville hente det. Personlig ville jeg sagt 1500,- for ditt siden det er utvendig filter.
Plussmedlem
Synes ikke det er overprising... Men det finner du jo ut.
Tetratec filteret ditt er kanskje av nyere dato også.
Kan sikkert gå opp noen hundrelapper til også, så kan du ha noe å prute med
På Finn.no - Juwel Rekord 70 til kr 2000,-. Det synes jeg er overprising. Selv med diverse utstyr inkludert...
Inaktiv bruker
Syns du fint kan sette karet ut til 1500 kr, det er absolutt ikke noen upris det med tanke på det utvendige filteret, tetratec 1200 vil jeg si av erfaring at er ett himmla bra filter åsså og det er jo for kar opp til 500 liter, så man har jo mye filter der
Inaktiv bruker
Du kan trøste deg med at det er flere som sliter med og vite hva de kan ta for ting, lag selv akuratt ut 2 reoler til salgs her, og pris er ikke lett og finne på, noen kan jo finne på og nærmest kjeffte enn ut fordi de syns prisen er gal, men man må bare prøve og finne ut hva du selv kunne tenke deg og gitt, og gå litt ut ifra det, det gjorde hvertfall jeg, så får jeg heller ta imot litt kjefft om det blir nødvendig:P hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap