Får ikke startet dataen

Den andre dataen min vil ikke starte. Når jeg trykker på startknappen, starter viftene som vanelig, så kommer HP logoen så blir det svart, og sån kan den stå i flere timer, vaneligvis er den svart i 2 sek før windows logoen kommer men nå skjer det ikke no??? Noen som har noen forslag?
jeg hadde et lignende problem for ei lita stund siden. Var noe tull med at dataen ikke fikk henta ut info fra harddisken.
Det kan være ca. 100 ting så det er ikke så lett å diagnosere. Få tak i noen du kjenner til å se på det hands-on. Ti ganger lettere enn å fortelle deg masse rare ting du må gjøre (med pcen) :P
Jeg har også hatt det problemet på min stasjonære pc. Hos meg var det grafikkortet som var ødelagt... Tok det med til en databutikk som sjekket det for meg mens jeg ventet, tok ikke mer en 10 minutter
Har du to pcer, så kan du bytte om på innmaten(feilsøke). Fra den ene til den andre. Men maskinene må jo da operere med det samme systemet/oppsettet. For ikke lenge siden, så gikk strømforsyningen på den ene av mine. Den var da enkel å sjekke på den andre pcen. Heldigvis var den fortsatt under garanti tiden.
Har nå i sammen med HP kjørt en test på dataen som viser at den har en fysisk feil på hardisken, ikke så mye å få gjor noe med.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap