Blir jeg hacket?

Spybot s&d fant noe som kalles alexa related på maskina mi. Noen som vet noe om dette?
Google er en kjekk sak. Ta en titt på denne siden.
Ok, takk... Da var det ikke den som var problemet... Saken er at jeg ble vist som pålogget et sted, uten at jeg var det, og fikk tilbakemelding om at jeg var blitt "observert"... :S
Alexa er forøvrig bla. en ranking av internettsider, for de som ikke visste det. Ser ikke sånne ting som noe "skummelt" selv. Men det er klart at big brother følger med deg :P Og mer skal det visst bli.
Usj! Jeg vil ikke mer av dette tullet... Forsøkte å installere zone alarm-brannmuren, men det dukket bare opp feilmeldinger... ;(
Har bare styrt med data'n i mange timer nå, og ikke kommet noen vei... Den fortjener slett ikke så mye oppmerksomhet... Uææææ! Nå går jeg og legger meg.

Takk for rådene, og god natt folkens. Jeg har sikkert sovet av meg det sure trynet i morgen.
Noe er definitivt galt, og det liker jeg ikke...
Jeg har fått vite at spybot ikke er tilstrekkelig mot spionprogrammer, og at windows sin brannmur ikke er god nok... Så festlig, da!

Jeg ble også rådet til å installere adware, men hvilken av disse mon tro? Det er jo ørti muligheter her.... Jeg er visst mer villfaren enn jeg trodde... :S

Jeg ble også anbefalt zone alarm sin brannmur, og den kommer også på plass...

Ellers noen som har noen gode råd? *sliter meg i håret*
Aggi
Jeg ble også rådet til å installere adware, men hvilken av [URLBLOCK1]mon tro?

Ok, nå har jeg blitt geleidet til en ad-aware side som ble anbefalt meg: www.lavasoft.com
Hva betyr dette, tro? Jeg har da bare opprettet EN konto... Er den andre en hacker's? :O
Jeg oppdaget også en sånn Asp.net-konto på min PC og aner ikke hva det er eller hvor den har kommet fra:s
Skummelt... Og så en fisk til logo, da... Man kan jo bli paranoid av sånt... ;P
Hos meg er det en motorsykkel;P
Forresten ringte jeg til brukerstøtten (for datamaskina ja) og de ante ikke hva det var, muligens noe systemet hadde laget, men at jeg neppe ble hacket av den grunn
.NET er et rammeverk for en del av koden Microsoft bruker i mye av programvaren de lager. Og det må dermed ha litt tilgang Gjest er en default bruker, og har ikke tilgang som det står.

Men du vet at dess mer programmer du har dess større sjangse er det for at noen kan utnytte PCen din. Personlig forstår jeg ikke at noen gidder, men vel vel. Det tryggeste er å klippe nettverkskabelen
Hehehe... Da er jeg sikkert trygg i denne omgang, da... Men det er jaggu ikke rart at jeg ser litt spøkelser på høylys dag... Jeg har virkelig hatt MYE datatrøbbel i det siste... Og sånt koster ikke bare tid, det koster også penger...
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap