- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Tekst om fisk
Tekst om fisk
Postet 14.02.08 kl 18:21
Postet 14.02.08 kl 19:33
Postet 14.02.08 kl 22:06
Sitat fra ; http://www.bestevennen.nu/fisk.htm
Det er anbefalt og starte med et så stort akvarium som mulig, da dette er mye lettere og gjøre rent, og mindre sjanse for at disken din skal få sykdommer.
Er mer redd for at fisken skal få sykdommer jeg da! :p
Artig side!
Det er anbefalt og starte med et så stort akvarium som mulig, da dette er mye lettere og gjøre rent, og mindre sjanse for at disken din skal få sykdommer.
Er mer redd for at fisken skal få sykdommer jeg da! :p
Artig side!
Postet 15.02.08 kl 13:13
Hehe, mobber dere teksten jeg skrev:P
Når jeg skrev scalarer tenkte jeg på dvergscalarer, da vi hadde disse i butikken, men gjorde jo selvsagt en stor tappe. Pleco skulle vært bytta ut med Ancisistrus. Skal sjekke på hvilket tidspunkt på døgnet jeg skrev dette, det burd vært ganske sent
=) Beklager på det meste, skal rettes opp fortløpende=)
Når jeg skrev scalarer tenkte jeg på dvergscalarer, da vi hadde disse i butikken, men gjorde jo selvsagt en stor tappe. Pleco skulle vært bytta ut med Ancisistrus. Skal sjekke på hvilket tidspunkt på døgnet jeg skrev dette, det burd vært ganske sent
=) Beklager på det meste, skal rettes opp fortløpende=)
Postet 21.02.08 kl 13:47
FredlyHehe, mobber dere teksten jeg skrev:P
Har fått med meg tidligere at du jobber der, men jeg regnet egentlig ikke med at det var du som hadde skrevet dette
Når du kaller det mobbing, så har du kanskje rett i det... Det er ikke bra å mobbe. Stortinget har jo t.o.m. laget et Manifest mot mobbing.
Unnskyld. Det var ikke meningen
Postet 21.02.08 kl 14:08
Postet 21.02.08 kl 15:25