- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Pogona vitticeps
Pogona vitticeps
Postet 02.03.08 kl 15:16
Endret: 02.03.08 kl 15:16
Postet 05.03.08 kl 16:12
Dyrehage, åpner til sommeren men alle tillatelser knyttet til reptilhuset er i orden, han har allerede mottatt endel dyr fra Falken/Politiet. (Beslaglagte)
Blir et imponerende hageanlegg/dammer også i parken etterhvert, skal legge ut bilder av det også men ikke så mye vits når alt er grått og dødt slik det er her vest for tiden
Blir et imponerende hageanlegg/dammer også i parken etterhvert, skal legge ut bilder av det også men ikke så mye vits når alt er grått og dødt slik det er her vest for tiden
Postet 05.03.08 kl 16:28
Postet 05.03.08 kl 16:31
Okey dyrehage så skjønner jeg
Ellers så er skilpadder den eneste reptilen du kan FÅ LOV til å ha i norge. Men dette er som regel kun hvis det foreligger papirer mot at man er allergisk mot all dyr med hår, eller hvis man er heldig. Såvidt jeg har skjønt så spiller det nesten på flaks om du får lov eller ikke.
Forhåpentligvis så blir det lov til å holde skjeggagamer privat snart.
Hilsen tidligere skjeggis og iguana holder
Ellers så er skilpadder den eneste reptilen du kan FÅ LOV til å ha i norge. Men dette er som regel kun hvis det foreligger papirer mot at man er allergisk mot all dyr med hår, eller hvis man er heldig. Såvidt jeg har skjønt så spiller det nesten på flaks om du får lov eller ikke.
Forhåpentligvis så blir det lov til å holde skjeggagamer privat snart.
Hilsen tidligere skjeggis og iguana holder
Postet 05.03.08 kl 17:16
Kan legge ut flere bilder etterhvert om det er så at det er interesse for det her Jeg er mest interesssert i fotograferinga jeg, men det var veldig fascinerende og nysgjerrige dyr. Måtte veksle på å ta bilder og flytte dem vekk fra kameraet
La egentlig bare ut bildet til MOna, håpte å gi henne en støkk hoho
Leopardgekko
La egentlig bare ut bildet til MOna, håpte å gi henne en støkk hoho
Leopardgekko
Postet 05.03.08 kl 17:37
Postet 02.04.08 kl 18:36