Fisker begynner jeg ha litt peil på, men nå har vi fått en ny beboer her hjemme

Mormor døde 14 mars. og bestefar er veldig syk og skal oppereres i dag. så nå har vi fått 9 år gamle Lissy (hunden) hit. stakkar. han er ikke vane med å være noe andre steder enn hjemme. men regner med at det går seg til..
Uvant å ha en hund som trasker rundt her inne
Åh, stakkar Lissy Hun forstår nok lite nå, og trenger å være i et hjem med mye kos og forståelse.

Det vil nok gå noen uker før hun finner roen og dere rytmen med det å plutselig å ha en gammel, kanskje litt sær, hund i hus

Men det går nok bra
Lykke til

PS. sender med bilde av eldstejenta mi. hun ble nesten 11 år gammel
Å, det er nå koselig med hund, da!
Du skal heller ikke se bort fra at det finnes opptil FLERE internettfora for hunder også!
Vil bare gi deg et tips om: www.canis.no
det er et hundeforum som jeg leste mye på da jeg prøvde å overbevise foreldra mine om å kjøpe hund, og lærte en hel masse.

Bortsett fra at jeg ikke fikk overbevist de i huset, så funka/funker den siden for meg akkurat slik Akvaforum gjør =)

Lykke til=)
Inaktiv bruker
leit å høre det med mormoren din
å håper bestefaren din blir frisk igjen
hunder er jo utrolig koselig å ha du får finne et hundeforum der man lærer mye om hund, så kan du jo også lære mye om trening, kanskje litt sint å gjøre med en hund på 9 år, men det er jo gøy
En gammel hund lærer faktsik raskere enn en ung, det har de nemlig testet på mythbusters Gøy med hund, deilig å ha med noen når man går tur osv. Klart eldre hunder kan være litt sære, men det går som oftest over.
Tilfeldig bekjentskap
© T.K.
Reklame for plussmedlemskap