Til alle som er glad i kebab!!! billig kebabkjøtt i sverige:)

Inaktiv bruker
dette har jeg vist en stund, i sverige har dem utrolig godt Kebabkjøtt utrolig billig og fint for folk som er glade i Kebab med stor K
dette er godt marinert og krydret å blander du dette med dressingene fra sjappa er du i himmelen
noen flere som har smakt dette?
vegar haugerud
dette har jeg vist en stund, i sverige har dem utrolig godt Kebabkjøtt:) utrolig billig og fint for folk som er glade i Kebab med stor K:) dette er godt marinert og krydret å blander du dette med dressingene fra sjappa er du i himmelen:) noen flere som har smakt dette?

Hvor i Sverige er dette?
Inaktiv bruker
på både nordby å de fleste butikker i sverige
vegar haugerud
på både nordby å de fleste butikker i sverige:)

Jeg skal til Svinesund i løpet av sommeren, så da skal jeg holde utkikk etter dette! Kebab er fantastisk godt dersom det er laget skikkelig.
Inaktiv bruker
jeg vet jeg er på besøk hos morra mi i sverige å spiste dette kjøttet i dag dette var utrolig godt, men dette var en annen måte vi lagde det på nå
men det finnes mange måter, å nesten alt er godt hvis det lages skikkelig
vegar haugerud
jeg vet:) jeg er på besøk hos morra mi i sverige å spiste dette kjøttet i dag:) dette var utrolig godt, men dette var en annen måte vi lagde det på nå:) men det finnes mange måter, å nesten alt er godt hvis det lages skikkelig:)

Du vet ikke noe om prisen på dette? pr kg?
Inaktiv bruker
tror det var 28 kr for en halvkilo
vegar haugerud
tror det var 28 kr for en halvkilo:)

Ikke noe upris det da!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap