Mgp -heia kroatia!

Jeg blir sittende å se på alle disse smådårlige sangene, siden min datter er helt hekta på dette.

Noen få sanger er jo bra, selfølgelig.
Den norske melodien er jo sørgelig lik på en annen sang som har mye av både tekst og melodi helt likt... :O Plagiat?

Jeg ble imponert av historien om gatesangeren som kom til MGP, så jeg synes egentlig gamlingen fortjener å vinne...
Jeg synes Polen var litt kule jeg.. Liker puddelrock her vi.

Eller sveriges svar på Tanya Hansen, helt jævlig å se på, men låta var jo forsåvidt grei. Hun var jo nesten like stiv i trynet som de fleste hollywood damer over 35..
syns den resultat-lesninga blir strekt veldig ut... Tar jo et halvt år før vi ser resultatet!
Tangloppa
Eller sveriges svar på Tanya Hansen, helt jævlig å se på, men låta var jo forsåvidt grei. Hun var jo nesten like stiv i trynet som de fleste hollywood damer over 35..

Hun så helt ond ut... :P
Ja, ikke sant. Hadde ikke likt å møte henne alene i mørket..
Er det noe sted på nett jeg kan høre den norske MGP låta?
Jeg orker ikke lide meg gjennom selve programmet, men skulle likt å høre det norske bidraget da
Vinnelåta var forsåvidt ok. Satt og småflirte over den dårlige engelsken.
Nå fant jeg låten som er veldig likt refrenget til den norske...
Plussmedlem
Veldig lik vil jeg ikke kalle melodien selv om hun synger "I don't wanna be lonely", og han synger "I don't wanna be lonely no more".
Dessuten er Maria mye penere
Lik nok, til at jeg mente å ha hørt låta tusen ganger før ;P
kanskje noen kan smashe de to låtene sammen, slik som de to sauebøndene gjorde med sangene på p3... (Husker ikke hva de heter i farten... Var det Arve og Odin?)
Hmf... nå har jeg hørt på det russiske vinnerbidraget på YouTube, og jeg orket ikke engang høre den ferdig :p Hvis DET er vinneren, orker jeg ikke høre de andre.

Synes ærlig talt den norske var bedre. Det er det eneste jeg har hørt
Sjelden jeg opplever at den sangen jeg synes er finest vinner.
Jeg synes heller ikke at vinnersangen var noe særlig....
Cat Stevens er bedre ;P
<embed src="http://www.youtube.com/v/tR9TbdLNCGQ&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed>
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap