Bildetråd katt

Ser det er utrolig mange av dere med litersyken her som har katt. Så kattegærn som jeg er hadde det vært kjempartig om folk kunne legge ut noen bilder av kattene sine, gjerne da i morsomme situasjoner med akvariet (mine katter enser heldigvis/desverre ikke akvariet, så det blir nok ingen slike bilder fra meg :/)
Øverste bilde: mine to øyestener, Ruslebiffen og Ricola.
Bilde nr. 2: Ruslbeiffen. Han er 90% mainecoon. Har en helt fantastisk personlighet.
Bilde nr. 3: Ricola. Hun er overvektig og masete, men utrolig sjarmerende, glad og kosete. 50% mainecoon.
mine to puser
første bilde er av min 17 år gamle hannkatt Lurven (fattern gav han det navnet...), han er ca 16.5 år da dette ble tatt
andre er av misha, vår adopterte 10 år gamle hannkatt. han var 8.5 kg da vi fikk han, nå er han vel kommet ned til 7.. :p

begge kattene er blandings, moren til lurven var en vanlig norsk huskatt, svart og hvit korthåret.. faren må ha vært no helt annet :p
Så flotte dyr Misha lignet veldig på en katt i hadde for ikke så lenge siden som het Findus.
Chester, en rødhåret perser.
Ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, men han er en god gutt.
Og så er han redd fiskene mine...
Vi har to katter, en hannkatt på 12-13 år som heter Truls (aka Storepus) og en hunn katt på 3 måneder som heter Rita (aka Veslepus). Har bare ordentlig bilde av Rita, for Truls kommer bare inn om kvelden.
Majones
Øverste bilde: mine to øyestener, Ruslebiffen og Ricola

Ruslebiffen er det tøffaste navnet eg noken gong har hørt på ei katte!! fantastisk bra
For et utrolig bedårende ansikt Chester har
Oldeide
[QUOTE=Majones]Øverste bilde: mine to øyestener, Ruslebiffen og Ricola

Ruslebiffen er det tøffaste navnet eg noken gong har hørt på ei katte!! fantastisk bra

Det synes vi også x)
Plussmedlem
Et par større katter...
Tråden er for alle slags katter, regner jeg med
Er ikke veldig glad i "huskatter", men setter stor pris på mange dyr.
Deriblant store kattedyr.
Nå kunne det vært artig å si at bildene er tatt hensholdsvis på savannen i Kenya og i grenseområdet mellom Kina og Russland...Men slik er det dessverre ikke.
Bildene er fra Praha Zoo som jeg besøkte for et par uker siden
Legger ved bilde av siste familimedlemmet vårt. Navnet er Bølla. Hun er 12 uker og i verste "rampealderen". Leker med alt enten det beveger seg eller ikke.
Bildet bidten er Tussi som er 3 år.
Nederst har vi Joker som er gått i pensjon hos foreldrene mine.

Alle tre er noen herlige individer.
Dette er en katt jeg har på besøk ei uke, egentlig ikke interesert i fisk, før ho kom hit og så ooiiii de rører på seg :P Søte nikiti
Haha Har prøvd å sette mine katter ved akvariet for å se hva jeg kan være forberedt på, men de oppfører seg som om det ikke skulle vært der i det hele tatt. Jeg tipper de tror det er akkurat det samme som en tv x)
Oxo er det katterasen min kjære sier jeg får ha. Savannahkatt.
Pose er en blandingskatt på 9 måneder

Plussmedlem
Galemor
Oxo er det katterasen min kjære sier jeg får ha. Savannahkatt.

Ser jo ut som en vill afrikansk katt dette her. Den likte jeg
Du kan jo lese om den her, eneste katten jeg får ha.
Da vet min kjære at det ikke blir katt og blir det katt, blir det typen han vil ha.
Her er mine gullklumper:
[External Image]

[External Image]

En til av Pusi:
(Litt mer "akva-relatert)
[External Image]
Her er mine katter, Felix og Buster De er av rasen hellig birma, Buster er brunmasket mens Felix er blåmasket. De er 4 år begge to : D

Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap