Ops... newbie feil!

Vel, DOH! ehehe.. Jeg klarte og gjøre en litt typisk nybegynner feil vil jeg tro :P

Jeg kjøpte meg et lekspar med juvelciklider igår av en her på AF. Kjempe fornøyd! Det ser det også ut som om de er, de svømmer rundt og utforsker karet og leker "boss" =) hehe! (De går nok ikke i lek enda tenker jeg, er nok noen arter som ikke går helt sammen med de ciklidene jeg vil ha så må få gitt bort flere).

Uansett! :P Når jeg tittet ned i karet idag la jeg merke til at jeg ikke så noen guppy..? hmm, la meg ned og tittet godt etter og der fant jeg 1! =) Det jeg nå antar har skjedd er av juvelciklidene mine nå har "munchet" opp de resterende 4 hannene jeg hadde.. ops.. :S

Skjønner at det er sikkert en del av dere der ute som faktisk ikke finner dette morsomt i det hele tatt. Men jeg vil understreke at jeg er HELT fersk i akvaristhobbyen og lærer av erfaringer.
Jeg kjøpte meg palettciklider, de små fiskene kan da ikke spise store guppyer tenkte jeg, det var feil. Nå er guppyene sporløst borte.
Merkelig...

Man lærer etterhvert !!
TrondB
Jeg kjøpte meg palettciklider, de små fiskene kan da ikke spise store guppyer tenkte jeg, det var feil. Nå er guppyene sporløst borte. Merkelig... Man lærer etterhvert !!

Hehe! Ja det går fort :P Jeg matet mine når jeg sto opp om morgenen og skulle til og sette meg ned litt senere på dagen og borte var de..
Tilfeldig bekjentskap
© vebjørn sortebekk
Reklame for plussmedlemskap