- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Ferietips- hvor anbefaler dere å reise?
Ferietips- hvor anbefaler dere å reise?
Ja, jeg vet... Mange har booket ferie for lenge siden, og andre har allerede dradd avgårde. Jeg er av typen som tar det litt som det kommer. Så alle planene er ikke klare. Her er mitt tips: Sunnhordaland. Vi sikter nok dit en eller annen gang i sommer.
Her kan dere kikke i ei Sommeravis (pdf-format) for mer info.
Her kan dere kikke i ei Sommeravis (pdf-format) for mer info.
Postet 10.07.08 kl 10:01
Postet 10.07.08 kl 11:45
Norsk kultur? Da kan jeg tipse om Borkerud på Tretten
Se artikkel i lokalavisen Gudbrandsdølen-Dagningen.
Det er onkelen min det der, han fyren med det store skjegget. Kona hans ved siden av, altså min tante. Han er en av min fars brødre. Jeg har ikke møtt han siden jeg var liten jentunge, men jeg husker han godt som en skjeggete fyr den gangen også
Se artikkel i lokalavisen Gudbrandsdølen-Dagningen.
Det er onkelen min det der, han fyren med det store skjegget. Kona hans ved siden av, altså min tante. Han er en av min fars brødre. Jeg har ikke møtt han siden jeg var liten jentunge, men jeg husker han godt som en skjeggete fyr den gangen også
Postet 10.07.08 kl 21:52
Endret: 10.07.08 kl 21:53
Postet 11.07.08 kl 00:38
Bermuda eller Australia.
Begge deler er ganske dyrt, spesielt Bermuda som stort sett er dyrere enn Norge på alt og de billigste hotellene koster ca 2000 kr per natt, men det er sååå verdt det at jeg har ikke ord. Nydelig liten øy Den tilhører Storbritannia, så man finner direkteflygninger fra London med bl a British Airways, og man trenger ikke maskinlesbart pass.
Australia er ikke så dyrt, men dyrere enn de fleste 'vanlige' feriesteder. Man kan få billetter i underkant av 10000 kr dersom man bestiller tidlig, og prisnivået er ikke så verst. Hovedregelen er at alt koster halvparten av hva det gjør i Norge, unntatt restauranter som koster 1/4.
Begge deler er ganske dyrt, spesielt Bermuda som stort sett er dyrere enn Norge på alt og de billigste hotellene koster ca 2000 kr per natt, men det er sååå verdt det at jeg har ikke ord. Nydelig liten øy Den tilhører Storbritannia, så man finner direkteflygninger fra London med bl a British Airways, og man trenger ikke maskinlesbart pass.
Australia er ikke så dyrt, men dyrere enn de fleste 'vanlige' feriesteder. Man kan få billetter i underkant av 10000 kr dersom man bestiller tidlig, og prisnivået er ikke så verst. Hovedregelen er at alt koster halvparten av hva det gjør i Norge, unntatt restauranter som koster 1/4.
Postet 11.07.08 kl 04:15
Endret: 11.07.08 kl 04:16
Trinidad & Tobago. I vinterfeiren var jeg på Tobago. Helt klart mitt favorittsted. Ja, det var dyrt. Men vi møtte ingen nordmenn, bodde nært befolkningen som også er ekstremt hyggelige, det var spennende kultur, havet var FANTASTISK (og nydelige strender), jeg var også overraska over hvor flott en regnskog er... og jeg svømte faktisk med en totalt vill skildpadde da jeg bada på en ikke så kjent strand. Det må være en av mine mest fantastiske opplevelser
Postet 24.08.08 kl 00:04