- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hvordan forminske bilde?
Hvordan forminske bilde?
Postet 18.07.08 kl 22:31
Postet 18.07.08 kl 23:10
Postet 18.07.08 kl 23:23
Postet 18.07.08 kl 23:50
DemptDHvis du vil gjøre det enkelt kan du installere Microsoft Power Toys. Gå hit: [URLBLOCK1] Last ned "Image resizer" Kan også klikke [URLBLOCK2]. Etter det er installert kan du bare høyreklikke på bildet og velge "Resize picture" da vil du få flere størrelser å velge mellom, kan også sette egendefinert størrelse :)
Kan også gå på min hjemmeside for mer info: http://www.demptd.info/page.php?id=21
Postet 19.07.08 kl 00:17
DemptDHvis du vil gjøre det enkelt kan du installere Microsoft Power Toys. Gå hit: [URLBLOCK1] Last ned "Image resizer" Kan også klikke [URLBLOCK2]. Etter det er installert kan du bare høyreklikke på bildet og velge "Resize picture" da vil du få flere størrelser å velge mellom, kan også sette egendefinert størrelse :)
Nå har jeg lastet ned dette skal se om jeg får det til hihi. Tusen takk
Postet 19.07.08 kl 10:29
Bentejenta[QUOTE=DemptD]Hvis du vil gjøre det enkelt kan du installere Microsoft Power Toys. Gå hit: [URLBLOCK1] Last ned "Image resizer" Kan også klikke [URLBLOCK2]. Etter det er installert kan du bare høyreklikke på bildet og velge "Resize picture" da vil du få flere størrelser å velge mellom, kan også sette egendefinert størrelse :)
Nå har jeg lastet ned dette skal se om jeg får det til hihi. Tusen takk
Det er da ingen problem å få til Bare si fra om du trenger hjelp
Postet 19.07.08 kl 15:07