Hvordan forminske bilde?

Skal laste opp et bilde på nett. men får bare beskjed om at det er for stort, hvordan forminske?

Takk for hjelp
Bentejenta
Skal laste opp et bilde på nett. men får bare beskjed om at det er for stort, hvordan forminske? Takk for hjelp :)

Har du nokre bildeprogram eller?
Plussmedlem
Du har kanskje standard Microsoft Office Picture Manager? Der går du videre på "Redigere bilder" - "Endre størrelse" - "Egendefinert bredde x høyde" - så passer du på å få bildet innenfor f.eks. 500 x 500 piksler
Hvis du vil gjøre det enkelt kan du installere Microsoft Power Toys.

Gå hit: Microsoft

Last ned "Image resizer"

Kan også klikke her.

Etter det er installert kan du bare høyreklikke på bildet og velge "Resize picture" da vil du få flere størrelser å velge mellom, kan også sette egendefinert størrelse
DemptD
Hvis du vil gjøre det enkelt kan du installere Microsoft Power Toys. Gå hit: [URLBLOCK1] Last ned "Image resizer" Kan også klikke [URLBLOCK2]. Etter det er installert kan du bare høyreklikke på bildet og velge "Resize picture" da vil du få flere størrelser å velge mellom, kan også sette egendefinert størrelse :)

Kan også gå på min hjemmeside for mer info: http://www.demptd.info/page.php?id=21
DemptD
Hvis du vil gjøre det enkelt kan du installere Microsoft Power Toys. Gå hit: [URLBLOCK1] Last ned "Image resizer" Kan også klikke [URLBLOCK2]. Etter det er installert kan du bare høyreklikke på bildet og velge "Resize picture" da vil du få flere størrelser å velge mellom, kan også sette egendefinert størrelse :)

Nå har jeg lastet ned dette skal se om jeg får det til hihi. Tusen takk
Bentejenta
[QUOTE=DemptD]Hvis du vil gjøre det enkelt kan du installere Microsoft Power Toys. Gå hit: [URLBLOCK1] Last ned "Image resizer" Kan også klikke [URLBLOCK2]. Etter det er installert kan du bare høyreklikke på bildet og velge "Resize picture" da vil du få flere størrelser å velge mellom, kan også sette egendefinert størrelse :)

Nå har jeg lastet ned dette skal se om jeg får det til hihi. Tusen takk

Det er da ingen problem å få til Bare si fra om du trenger hjelp
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap