Ny mobil?

Jeg har en nokia 6125, som nå har klikka. Så at jeg har forsikring frem til 25 aug, så skal se om jeg får fikset den.
Hvis ikke og jeg må kjøpe ny, vel da vil jeg gjerne ha litt tips i den mobil jungelen.
Helst vil jeg ha noe alla den jeg har, med tanke på stor skjerm og gode knotter. Den skal være brukervennlig osv.
Kom gjerne med tanker ang hva du/ dere tenker.
Helst nokia, men åpen for synspunkter ang andre tlf.
Jeg synes nokia er brukervennlig og har hatt den så og si bestandig. Hadde en annen en liten stund, men den holdt på å drive meg til vanvidd.

Så hjelp meg gjerne
Hvis du vil ha stor skjerm, så har nettopp Nokia N serien dette. Eneste svakheten med disse mobilene er at de er veldig trege, men det kan lett fikkses ved å oppgradere programvaren.

Vil du ha bilde telefon eller musikk telefon:P?

Lykke til med å finne deg ny mobil, er så utrolig mye å velge:P
Jeg vil ha mer bilde tlf, har ipod og bruker den nesten aldri. Liker oxo å ha litt spill, men det er ikke så viktig, har oxo minnekort, så må ha tlf som tar det. Vil vel egentlig bare ha nokia oxo, liker de tlf best.
Nokia N95 er helt rå etter min mening. Den har 8 gigabyte minne, og kan ta video i høy kvalitet på opptil 1 times varighet, samt bilder på 5 megapixler. Den har også stor skjerm.
Jo mobilen må selvsagt tåle en god del, jeg har hest og fisk som hobby (støv og fuktighet) jeg har to små tantebarn på 1 år (slag og fall) ellers er jeg aktiv til å skrive meldinger.
Denne tlf har holdt ut 1,5 år med meg nå. Men nå begynner klappen å bli litt slirkete og skjermen har hatt tastemerker lenge + at den er full av støv.
Men denne tlf liker jeg utrolig godt, men den begynner jo å bli noe kjedelig da.
Leverer imorgen og ser hva som skjer, kanskje jeg får en ny på forsikringa??
Jeg har kjøpt meg Nokia E65 for to uker siden, og er helt forelska!

Jeg som aldri husket å sjekke meldinger eller å ta med meg mobilen noe sted, driver nå og fikler med den og beundrer den dagen lang, hehe Den ligger veldig godt i hånden, veldig behagelig. Lekre farger synes jeg, Mocca Silver, og det er skyvedeksel på den. Stort display.
Det er ingen musikktelefon, men det skrev du jo at du ikke var ute etter heller. Ikke jeg heller, så denne passet meg perfekt! Nå er jeg ikke flau over å ta opp telefonen min på bussen lenger, hehe.

Les mer om Nokia E65 her.

[External Image]
Oi ja det er jo en tlf å være stolt av, akkurat det har jeg egentlig aldri brydd meg videre om, for meg er det viktigere at tlf tåler en del og i tilegg er lett og liten.
Det jeg liker best med tlf jeg har nå er:
Liten utvendig skjerm
Stor innvendig skjerm
Gode mellomstore taster (lett å skrive meldinger, må ikke se for å finne tastene)
Brukervennlig
Lett
Blir ikke veldig stor når den klappes sammen (bare noe tykkere)
Har Nokia E65 akkurat nå, og er skikkelig missfornøyd!

Er så utrolig dårlig kamera, og minnekort følgte ikke engang med min ialfall.
Bildene er så dårlig at det hadde ikke vært vits å hatt kamera på den engang.

Og du som helst vil ha bildetelefon, burde ialfall ikke skaffe den
tender
Nokia N95 er helt rå etter min mening. Den har 8 gigabyte minne, og kan ta video i høy kvalitet på opptil 1 times varighet, samt bilder på 5 megapixler. Den har også stor skjerm.

Er helt enig med han, N95 hadde vært et flott valg. Kunne ha tenkt meg den selv:P
Charl8
Har Nokia E65 akkurat nå, og er skikkelig missfornøyd! Er så utrolig dårlig kamera, og minnekort følgte ikke engang med min ialfall. Bildene er så dårlig at det hadde ikke vært vits å hatt kamera på den engang. Og du som helst vil ha bildetelefon, burde ialfall ikke skaffe den:)

Å kamera ja, det tenkte jeg ikke over. Jeg brukter aldri mobilkamera Har ikke testet det på E65 engang.
Skjønnte nesten det:P. Men ellers så er det en ganske brukbar mobil, hvis man ser bort ifra kamerae, hehe
Må ha kamera da
Tlf er nå levert, så får vi se om det går på garantien, ellers prøver vi forsikringa, må bare ringe og si ifra til forsikringsselskapet mitt. Når har de egentlig åpent eller har de åpen linje hele tida tro??
Jeg går visst motsatt vei av alle andre, vil bare ha noe tynt og lite som passer i lomma uten å lage 1 kvadratmeter store mobilmerker i buksa :P
Hvis du fortsatt er på utkikk er mobil, ta en titt på Nokia N78. Den har jeg og er kjempefornøyd.
biXen
Jeg går visst motsatt vei av alle andre, vil bare ha noe tynt og lite som passer i lomma uten å lage 1 kvadratmeter store mobilmerker i buksa :P

Nope biXen, defor har jeg denne

[External Image]
biXen

You are not alone, have the strenght to carry on.

Har akkurat skaffet meg en 5310. Tar veldig lite plass i lommen og har plass til en god del musikk. Antar kameraet er helt greit. Men aller viktigst - den tar liten plass.
Venter svar fra garantien iløpet av denne uka, hvis det ikke går har jeg alleredet sent beskjed til forsikringselskapet. Hvis de da svikter, vel da kjøper jeg jo ny.
Låner en sony ericsson fra der jeg leverte mobben, den er en konstant påminnelse på hvorfor jeg trives best med nokia.
Så bare å komme med fler forslag og gjerne linker til sider med info om tlf
Takker masse til dere alle
Forsikringa har funnet ut at saken min er ok og jeg får ny mobil, det som da er aktuelt for dem, samsvarer med den jeg hadde er da en nokia 6131, noen som har særlig kjennskapp til denne??
Tilfeldig bekjentskap
© Per Gunnar Stenersæter
Reklame for plussmedlemskap