Spansk

hei.

Er det noen her som kan hjelpe meg med spansk leksa ?
Det er bøying av verb.

Eg blir veldig glad om det er noen som kan hjelpe.
Eg legger ut spørmåla hvis det er noen som kan hjelpe.
Post eit innleg her hvis du kan hjelpe med så skal eg skrive inn spørsmåla.

Takker veldig mye for alle svar på forhand.
Jeg kan ikke spansk, men jeg kan gi deg et veldig godt råd: Skaff deg ei god ordbok og venn deg til å bruke den! Det lærer du mye mer av enn om andre skal gjøre leksene dine for deg ...
spanske verb er allt annet enn enkelt, med en god del av de mest brukte er irregulære... så der er det bare å pugge, 11 tidsformer med opptil 6 bøyninger hver... skulle bare ønske jeg ikke hadde glemt 90% av det jeg lærte på skolen. ønsker deg lykke til, spansk grammatikk er ikke så enkelt som det virker
kan nok ikke hjelpe så mye da jeg husker minimalt desverre
faren min kan spansk... skal spørre han
Jeg gikk i klassen med en fra Chile på høyskolen, lærte masse fine gloser og setninger av ham
Men det er mest hvis du vil stryke :P

for eksempel: Hola linda señorita Sanne
Dette var sleipe greier, Magnus. Du sitter jo rett og slett og ber andre gjøre leksene dine for deg? Det er juks og bedrag, og det lærer du ikke en dritt av.

Rett i skammekroken med deg!!

Fisken Magnus
hei. Er det noen her som kan hjelpe meg med spansk leksa ? Det er bøying av verb. Eg blir veldig glad om det er noen som kan hjelpe. Eg legger ut spørmåla hvis det er noen som kan hjelpe. Post eit innleg her hvis du kan hjelpe med så skal eg skrive inn spørsmåla. Takker veldig mye for alle svar på forhand.
Dette var bare 2 ord eg ikkje viste heilt korleis eg skulle bøya og eg viste ikkje kva det betydde.

Men til slutt fekk eg det til etter mangen timers arbeid. Det var ingen prøve eller noe slikt, eg satt bare ein kveld å fekk lyst å gjera noe lesker. Eg hadde over 2 uker på å gjera det men det er altid greit med det som er gjort.
Skjønner Magnus godt Glad jeg er ferdig med skole
Tilfeldig bekjentskap
© Ståle Syre
Reklame for plussmedlemskap