Låne et bilde til en artikkel om kampfisk?

Hei!
Jeg holder på å skrive en artikkel om kampfisk til en rasekattforening, for å informere om hvilke forhold kampfiskene de selger på utstillingene egentlig trenger.

Jeg har lyst å ha med et bilde som en illustrasjon, men i mangel på skikkelig kamera blir mine bilder av for dårlig kvalitet, og jeg har ikke særlig lyst å kopiere fra google, så mitt spørsmål er:

Kan noen låne meg et skarpt og fint bilde av en betta splendens? Navnet ditt kommer selvfølgelig på bildet.
Om du synes noen av bildene av Leopold i asiakaret mitt holder mål, så må du så gjerne bruke en av de. Har jo drevet med avl og utstilling av katter i mange år også så da passer det jo egentlig bra
Tante Astrid
Om du synes noen av bildene av Leopold i asiakaret mitt holder mål, så må du så gjerne bruke en av de. Har jo drevet med avl og utstilling av katter i mange år også så da passer det jo egentlig bra ;)

Oj, tusen takk! De bildene er jo skikkelig fine!

Da blir det bilde av Leopold i medlemsbladet snart, om de vil trykke det, da=)
Om det ikke er mulig å kopiere direkte derfra så får du gi meg beskjed så kan jeg sende bildet i en mail.
Jeg klarte å kopiere, bildet er klar til bruk i artikkelen=) Mangler bare å skrive den ferdig nå
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap