Hvordan ser du ut i årboken? yearbook yourself. :d

www.yearbookyourself.com
Nå har jeg og min datter hatt oss noen latterkuler...
Sånn ser vi ut i "årboken".
Anno 1970
1994
1960

Hva med deg?

Jeg ble skrekkelig lik min mor på enkelte av disse bildene *fnis*
(Gidder ikke gjøre det på nytt.. er lat)
Hoho
1958 og 1976
MC Darup
Jeg ble skrekkelig lik min mor på enkelte av disse bildene *fnis* (Gidder ikke gjøre det på nytt.. er lat)

Åjoda, du må jo ha de til albumet... Sånn at ungene har noe å skratte av når de blir større...
Gunni
Hoho;) 1958 og 1976

Hehehe... Det så jo helt ekte ut.
bilde 1: 1960
bilde 2: 1984
bilde 3: 1966 (vurder faktisk å få meg den sveisen :P )
Risika
bilde 1: 1960 bilde 2: 1984 bilde 3: 1966 (vurder faktisk å få meg den sveisen :P )

Den var iallefall klart best av de tre...
Aggi
[QUOTE=Risika]bilde 1: 1960 bilde 2: 1984 bilde 3: 1966 (vurder faktisk å få meg den sveisen :P )

Den var iallefall klart best av de tre...
nja, vet ikke, jeg så jo temmelig tøff ut med briller også da :p
Yeah. Boogie nights alla 1978...

SoVe
Yeah. Boogie nights alla 1978...

Hehehe! Dritbra!
Her er jeg streng skolefrøken og sosialarbeider.
Det værste er at den første ligner på gamle familiebilder... :S
Aggi
Her er jeg streng skolefrøken og sosialarbeider. Det værste er at den første ligner på gamle familiebilder... :S

av de far 90-tallet så jeg hvor mye jeg faktisk ligner på søstra mi :p noen av de eldre ser jeg ut som en av grandtantene mine, skumle saker hva bare en hårsveis og sorthvitt bilder kan gjøre :p
Risika
[QUOTE=Aggi]Her er jeg streng skolefrøken og sosialarbeider. Det værste er at den første ligner på gamle familiebilder... :S

av de far 90-tallet så jeg hvor mye jeg faktisk ligner på søstra mi :p noen av de eldre ser jeg ut som en av grandtantene mine, skumle saker hva bare en hårsveis og sorthvitt bilder kan gjøre :p
Ja, dette var litt x-file... :O
Aggi
[QUOTE=SoVe]Yeah. Boogie nights alla 1978...

Hehehe! Dritbra!
I søken etter bilder av meg selv fant jeg ett stk og det var selvfølgelig med briller.. og flere år gammelt. Hmm...
Nei -06. Her kommer meg som -54 modell.. Fikk guttungen til å ta noen bilder, he he.
noen kvinnelige bilder også, måtte teste.
jeg er 13 år og ansiktet mitt passer til kvinnebilder????
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas L. Hansen
Reklame for plussmedlemskap