Ang pc, hvordan få bort dobbeltklikk?

Idag plutselig så er det slik at enkelte "ting" som jeg trykker på så må jeg dobbeltklikke!! Ikke alt, men noe. F.eks nå, for å komme fra "tittel" til "tekst" så måtte jeg dobbeltklikke i ruta hvor jeg skriver nå , for å kunne skrive.. Utrolig irriterende!

Bleh, ble litt kronglete forklart, men håper noen forstår!

Noen der ute som aner hvordan jeg får dette vekk?
Prøvd å starte PCen på nytt?
tror det er en virus. Sjekka selv under mus innstillinger på kontroll panelet på min pc og fant ingen innstillinger som kunne få musa til å gjøre dette elelr ikke gjøre dette.

Ta og skann pc'en og se om du finner noe med et antivirus program.
Vet at det finnes en innstilling som da sier at en må dobbeltklikke for å komme noen steder, men hvor den finnes....

Scanna maskin igår/dagen før og var ingen virus da, har både brannmur/virus program på pc, og har ikke lasta ned/spilt noe siden scanninga.
Startmeny>skrivere og annen maskinvare>mus.

Se om du har en funksjon som kan endres på som sier noe om dobbeltklikking.
Alle windowsversjoner er sikkert ikke helt like.
det er nettopp det de er... hehe. Altså helt like.
Forskjell på Vista og XP, og om du har ekstra programvare til mus/tastatur f.eks. fra Logitech.
tenkte at det var en sikkerhets egenskap som gjorde slik at om du trykte tilfeldig med musa så skjedde ingenting. Men har aldri hørt om noe sånt før.
Grrr, ennå er det slik at jeg må dobbeltklikke på visse områder.

Jeg har sjekka hele kontrollpanelet nå, med mus-egenskaper, osv.. Og finner ingenting galt, har også tatt en slik et søk på musa(har microsoft mus). Regner med jeg setter den på full scanning inatt.

Har nå tatt i kveld å kopiert bilder, i tilfelle virus, og at maskin kan kræsje.
Hva jeg skal gjøre med musa er jo en annen ting..
Er det bare i Internet Explorer at dette skjer?

I så fall kan du sjekke ut denne og denne.
Ja, det har kun skjedd på IE. Men jeg har nå i morgest prøvd å kun bruke Operaen(jeg hadde dette på maskin, firefox er ikke interessant)

Og det er samma dealen, enkelte steder må jeg dobbelklikke!

Nå aner jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre med den forb... PC`en, blir jo skrullete!

Noen her nevnte å slå av maskina.. Det var da det skjedde, da jeg slo på maskina igjen, at jeg måtte dobbeltklikke her og der. Så det nytter ihvertfall ikke.
Har du oppdatert windowsversjonen din i det siste?
Oppdateringer kommer støtt og stadig, så tror nok det ja. Uten at jeg skal si det 100% sikkert.

Men jeg skulle nå ikke tro at det har noe med dobbeltklikkinga, i og med at det også kommer på opera.
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap